Εκδήλωση “ΜΙΚΡΑΣΙΑ, ΧΑΙΡΕ”
“Μικρασία, Χαίρε”
Φόρτωση PDF…
Την τουριστική προβολή της Αιτωλοακαρνανίας επιχείρησε σήμερα το σχολείο μας. Πιο συγκεκριμένα, συμμετείχε στη διαδικτυακή εκδήλωση για την παρουσίαση των αποτελεσμάτων των προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης που υλοποίησαν τα συνεργαζόμενα σχολεία του Εθνικού δικτύου Π.Ε. «Τουρισμός και Περιβάλλον» με συντονιστή το ΚΠΕ Αρχανών κατά τη σχολική χρονιά 2021-2022. Στόχος της δράσης είναι η επικοινωνία και ηΒράβευση μαθήτριας του σχολείου μας!
Διαδικτυακή εκδήλωση τουριστικής προβολής του Νομού μας!
“Πάσχα Κυρίου Πάσχα”
Μία επίσκεψη από τις Δομές Αστέγων γεμάτη ευαισθησία…
Συνεργασία του σχολείου μας με την 1η και 3η ΤΟΜΥ!
Ασφαλώς…κυκλοφορώ!
Καλή σχολική χρονιά!







