Και πάλι στα θρανία!

αρχείο λήψηςΚαλή Σχολική Χρονιά σε όλους τους μαθητές, δασκάλους και γονείς! Ο Αγιασμός θα γίνει την Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου στις 9:00 π.μ. Στη συνέχεια οι μαθητές θα μπουν στις αίθουσές τους με τη δασκάλα τους. Για τους μεταφερόμενους μαθητές θα υπάρχει λεωφορείο στις 10:30 π.μ. για την επιστροφή στα σπίτια τους.

 

Ποίημα από ένα παλιό αναγνωστικό

anag1955

Ξαναγυρίζω στο σχολειό

Μὲ νέα χαρά ξαναγυρίζω
στὸ ἀγαπημένο μου σχολειό.
Σὲ ξαναβρίσκω μὲ λαχτάρα.
μικρὸ θρανίο μου παλιό.
Γωνιά, ποὺ πέρσι σὲ κρατοῦσα,
σὰν μιὰ φωλίτσα μου, ὦ γωνιά,
δὲν θὰ μὲ ἰδῇς νὰ εἶμαι κοντά σου
ξανὰ καὶ τούτη τὴ χρονιά.

Μιὰ ἄλλη γωνιὰ στὴν ἄλλη τάξι
τώρα, γιὰ κοίτα, καρτερεῖ.
Κρατῶ βιβλία πιὸ μεγάλα
κι ἔχω ἕνα χρέος πιὸ βαρύ.

Καλή Σχολική μας Χρονιά!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *