Σας προσκαλούμε στην καλοκαιρινή μας γιορτή, που θα γίνει τη Δευτέρα 15 Ιουνίου και ώρα 9:00 π.μ. στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας. Σας περιμένουμε…
Πρόγραμμα
- Ποιήματα από την Α΄ Τάξη
- « Η πιο νόστιμη Συνταγή», θεατρικό από την Α’ 1 Τάξη.
- «Το Καφενείο των Ζώων», θεατρικό από την Α΄2 Τάξη.
- «Η Τσάντα και το Τσαντάκι», θεατρικό από την Στ΄ Τάξη.
- «Τα Ξεφτέρια», θεατρικό από την Στ΄ Τάξη.
- Αποχαιρετιστήριος Λόγος από την Στ΄ Τάξη.
“Γευτείτε” την απολαυστική μας πρόσκληση:
και σε άλλες γεύσεις…



