Την Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος «Γνωρίζοντας τα οθωμανικά μνημεία της πόλης μας» που έχει ενταχθεί στις Δράσεις της Ενεργού Πολιτειότητας για το σχολικό έτος 2024-25, οι μαθήτριες και οι μαθητές της Στ΄ τάξης επισκέφθηκαν το Μαυσωλείο του Γαζή Εβρενός. Εκεί, είχαν την ευκαιρία να πληροφορηθούν από την κ. Μαρία Βασιλειάδου για την ιστορία του Μαυσωλείου, για τα οθωμανικά κτήρια αλλά και την ιστορία της πόλης μας κατά την περίοδο της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας.
Κατά την επίσκεψη τους, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν την έκθεση του βικτωριανού περιηγητή Edward Lear, ο οποίος επισκέφθηκε τα Γιαννιτσά το 1848 κι άφησε πολύτιμες πληροφορίες για τον τόπο μας μέσα από τοπιογραφίες και σύντομα κείμενα. Οι μαθητές και οι μαθήτριες παρατήρησαν τις γκραβούρες και άντλησαν πληροφορίες σχετικά με την αρχιτεκτονική, τις ασχολίες, τον ρουχισμό, τις συνήθειες των κατοίκων της περιοχής, αλλά και τον σπουδαίο ρόλο που διαδραμάτισε η λίμνη των Γιαννιτσών στην ανάπτυξη της πόλης εκείνη την περίοδο, αλλά και τη σημασία της αργότερα στους βαλκανικούς αγώνες. Οι μαθήτριες και οι μαθητές κατά τη διάρκεια της επίσκεψης εργάστηκαν αυτόνομα με τη βοήθεια ειδικά διαμορφωμένων φύλλων εργασίας.
Στη συνέχεια, επισκέφθηκαν τα οθωμανικά λουτρά αλλά και το Τέμενος του Ισκεντέρ Μπέη, των οποίων σημαντικές πληροφορίες μοιράστηκε με τα παιδιά η διευθύντρια του σχολείου μας κ. Μαρία Αθανασιάδου.
Ευχαριστούμε θερμά την κ. Μαρία Βασιλειάδου για την υπέροχη ξενάγηση και τη διάθεση της να υποστηρίξει την εκπαιδευτική επίσκεψη.
Οι εκπαιδευτικοί: Κωνσταντάς Γιάννης, Μηνά Πασχαλίνα, Πίτσας Γιώργος, Πίνδη Βασιλική






















































































































































