Στα πλαίσια του Συλλογικού προγραμματισμού και της αξιολόγησης, η ομάδα δράσης «Εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη – Μειώνω το περιβαλλοντικό αποτύπωμα του Σχολείου μου», θα ήθελε να σας ενημερώσει για πρωτοβουλίες και σχετικές δράσεις που πρόκειται να αναπτυχθούν στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Γιαννιτσών – Αγαθοβούλειο , κατά το τρέχον έτος 2022-23.

Πιο συγκεκριμένα: Από φέτος οργανώνεται «Γωνιά ανακύκλωσης», μια νέα δράση που αποτελεί συνέχεια των προηγούμενων που γνώρισαν μεγάλη επιτυχία. Συγκεκριμένα, γίνεται συστηματική συλλογή από:

anakiklosi anakiklosi2

 

  • Μπαταρίες (προωθούνται προς ανακύκλωση στην εταιρεία «ΑΦΗΣ» )
  • Καπάκια (παραδίδονται στον Σύλλογο Παραπληγικών Ν.Πέλλας )
  • Λαμπτήρες (προωθούνται στη «Φωτοκύκλωση», Συλλογικό Σύστημα Εναλλακτικής Διαχείρισης Αποβλήτων Ηλεκτρικού & Ηλεκτρονικού Εξοπλισμού )
  • Ηλεκτρονικές συσκευές και ηλεκτρικές μικροσυσκευές (παραδίδονται στην εταιρεία “ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΕΙΣ ΠΕΛΛΑΣ”)
  • Τηγανέλαια (παραδίδονται στην Ionian Recycle ) συμμετέχοντας στο πιλοτικό ανταποδοτικό πρόγραμμα “ ΑΝΑΚΥΚΛΟΣ ΙΣΧΥΣ ,” με την καθοδήγηση του τμήματος ανακύκλωσης του Δήμου Πέλλας
  • Ως προς τα τηγανέλαια, ακολουθείστε σας παρακαλούμε τις παρακάτω οδηγίες συλλογής και παράδοσής τους, στο σχολείο μας:
  • Οποιοδήποτε λάδι χρησιμοποιούμε στο σπίτι μας για μαγείρεμα (ελαιόλαδο, πυρηνέλαιο, σπορέλαιο κλπ), το συλλέγουμε σε ένα οποιοδήποτε κενό πλαστικό δοχείο.
  • Προσέχουμε να μην είναι αναμεμιγμένο με άλλες ουσίες από το μαγείρεμα (π.χ. σάλτσες ή άλλα υπολείμματα τροφών).
  • Φροντίζουμε να περάσουμε το μεταχειρισμένο λάδι από ένα στραγγιστήρι για να το απαλλάξουμε από ξένα σώματα.
  • Στη συνέχεια το παραδίδουμε στο σχολείο, το οποίο με τη σειρά του θα το πωλήσει σε εταιρεία ανακύκλωσης.

Το πρόγραμμα είναι ανταποδοτικό. Ως ανταποδοτικά κοινωνικά οφέλη παρέχονται στο σχολείο μας δωρεάν υλικά (όπως φωτοτυπικό χαρτί, χρώματα για ελαιοχρωματισμό, καύσιμα, βιβλία κλπ) και συγκεκριμένα ανά 1.000 λίτρα αποβλήτων τηγανελαίων θα παρέχονται ανταποδοτικά σε υλικά αξίας 230,0 ευρώ με Φ.Π.Α 

Η συμμετοχή όλων μας είναι σημαντική και σας παρακαλούμε να συμβάλλετε στο μέτρο που μπορεί ο καθένας, για την εμπέδωση της ιδέας της ανακύκλωσης, της επαναχρησιμοποίησης και της μείωσης χρήσης, με στόχο την απόκτηση στάσεων που διασφαλίζουν την ποιότητα ζωής και συμβάλλουν θετικά στη δημιουργία ενός αειφόρου μοντέλου ζωής.

Στον ιστότοπο αυτό θα βρείτε νέα, ανακοινώσεις και πληροφορίες για το σχολείο μας.
Επισκεφτείτε τις διάφορες σελίδες μας για να μάθετε περισσότερα.

Εκεί μπορείτε να βρείτε διάφορες χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τους εκπαιδευτικούς που πλαισιώνουν το σχολείο μας, την προσβασιμότητα στο σχολείο μας, τον κανονισμό λειτουργίας, τα νέα του σχολείου μας και τα στοιχεία επικοινωνίας του.

 

Σε λίγες μέρες αρχίζει μια καινούργια σχολική χρονιά. Προσβλέπουμε στο νέο ξεκίνημα μια λύτρωση  και εναποθέτουμε ελπίδες για μια ζωή καλύτερη, με διαχειρίσιμες δυσκολίες (όσο αυτό είναι δυνατόν) με περισσότερη χαρά, πρόοδο, επιτυχία, αγάπη, προσοχή για τον εαυτό μας και τους άλλους.

Το blog του σχολείου μας που κάνει και αυτό την έναρξη της λειτουργίας του ταυτόχρονα με το σχολικό έτος 2020-2021, είναι προς το παρόν ένας άσπρος καμβάς για να γράψουμε ή να ζωγραφίσουμε, (μαθητές και εκπαιδευτικοί ) αυτά που θέλουμε και ότι χρειάζεται να επικοινωνήσουμε προς τα έξω.

Ωριμάζοντας κατά τη διάρκεια της πανδημίας και μέσα από την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, ανακαλύψαμε «εργαλεία» διαχείρισης και αξιοποίησης των μικρότερων ή μεγαλύτερων κρίσεων που μας προέκυψαν,  γνωρίσαμε καλύτερα τις δυνατότητες που οι Νέες Τεχνολογίες μας προσφέρουν για νέα ξεκινήματα, όπως είναι η δημιουργία του σχολικού μας ιστολογίου που στόχο έχει την ενημέρωση της εκπαιδευτικής μας οικογένειας αλλά και τη δημιουργική έκφρασή της.

Με εκτίμηση

Η Διευθύντρια του σχολείου