Από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό: Ένα Ταξίδι Γεμάτο Χαμόγελα!
Με πολλή χαρά και ενθουσιασμό υποδεχτήκαμε στο σχολείο μας τα παιδάκια του 16ου Νηπιαγωγείου Γιαννιτσών , στο πλαίσιο της ομαλής μετάβασής τους στο Δημοτικό. Η επίσκεψή τους ήταν μια όμορφη ευκαιρία να γνωρίσουν τον νέο τους σχολικό χώρο και να νιώσουν πως το Δημοτικό τα περιμένει με ανοιχτή αγκαλιά!
Οι μικροί μας επισκέπτες ξεναγήθηκαν στους χώρους του σχολείου και γνώρισαν τις τάξεις, την αυλή και τις γωνιές όπου σύντομα θα δημιουργούν, θα παίζουν και θα μαθαίνουν. Μια ιδιαίτερα συγκινητική στιγμή ήταν όταν οι μεγαλύτερες τάξεις τούς καλωσόρισαν με ένα υπέροχο τραγούδι κάνοντας πρόβα με τον μουσικό του σχολείου μας, κύριο Βασίλη Μπεζεβένγκη.
Στη συνέχεια, τα παιδιά πέρασαν στην τάξη της Α΄ Δημοτικού, όπου γνώρισαν τους νέους τους φίλους. Μέσα από παιχνίδια και διασκεδαστικές δραστηριότητες ανακάλυψαν μερικά από τα μαθήματα που θα έχουν την επόμενη σχολική χρονιά. Και τότε συνέβη κάτι πολύ όμορφο: διαπιστώσαμε πως είχαμε ήδη ένα κοινό σημείο αναφοράς!
Οι μαθητές της Α΄ τάξης διάβασαν το ποίημα «Τζιτζίκια» από το βιβλίο της Γλώσσας, ενώ τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μάς το τραγούδησαν με μεγάλο κέφι, αφού το ετοιμάζουν για την τελική τους γιορτή. Η τάξη γέμισε μελωδίες, χαμόγελα και ενθουσιασμό! Η συνεργασία συνεχίστηκε με τη δημιουργία ενός όμορφου ομαδικού κολάζ με θέμα τα ζώα και τα φυτά του ποταμού Λουδία. Μικροί και μεγάλοι δούλεψαν μαζί, αντάλλαξαν ιδέες και δημιούργησαν ένα έργο γεμάτο χρώματα και φαντασία.
Στο τέλος της συνάντησής μας, ανταλλάξαμε δωράκια που είχαν ετοιμάσει με αγάπη οι μικροί μας φίλοι και τους ευχηθήκαμε ένα ξέγνοιαστο και χαρούμενο καλοκαίρι. Τους περιμένουμε με ανυπομονησία τον Σεπτέμβρη, όταν πια θα περάσουν το κατώφλι του Δημοτικού ως μαθητές της Α΄ τάξης. Καλή αντάμωση και καλό καλοκαίρι σε όλους!
Η Δασκάλα της Α’ Τάξης
Ροδουσάκη Δήμητρα
















