Συμμετοχή σε Διαγωνισμό Ζωγραφικής

Τη φετινή σχολική χρονιά, το σχολείο μας συμμετέχει με σημαντικό αριθμό εικαστικών έργων σε Διαγωνισμό Ζωγραφικής με θέμα “Η μουσική της φύσης” που διοργανώνει ο σύνδεσμος “Οι Φίλοι του Ελληνικού Νησιού και της Θάλασσας”Ο διαγωνισμός απευθύνεται σε παιδιά ηλικίας δημοτικού σχολείου, νησιών και μικρών παράκτιων πόλεων. Οι διαστάσεις των έργων πρέπει να είναι 30 Χ 50 εκ. να είναι ζωγραφική και όχι κολλάζ. 

Κριτική επιτροπή από καταξιωμένους καλλιτέχνες, θα επιλέξει τα καλύτερα έργα, από όλες τις συμμετοχές των σχολείων, τα οποία θα βραβευτούν και θα προβληθούν στην ιστοσελίδα του Συνδέσμου “Οι Φίλοι του Ελληνικού Νησιού και της Θάλασσας”

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ

ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ!!!