Το έθιμο της Τσικνοπέμττης

Την Πέμπτη 8 Φεβρουαρίου 2018, με σύμμαχο τον υπέροχο καιρό και με τη συνεργασία και προσφορά του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων αλλά και άλλων τοπικών φορέων,  γιορτάσαμε στο σχολείο μας το έθιμο της Τσικνοπέμπτης.

Ευχαριστούμε

  • Το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την προσφορά των κρεάτων.
  • Τον Ιστιοπλοϊκό Όμιλο Αλιβερίου (ΙΟΑ)  για τη ψησταριά.
  • Το Αρτοποιείο  Νικολάου για το ψωμί.
  • Τους Αφοί Κούκη για το ξυλοκάρβουνο
  • Και τον κ. Χρήστο Αβεκλούρη που πολύ πρόθυμα ανέλαβε να ψήσει όλα τα κρέατα.

Έτσι οι μαθητές μας αφού το «τσίκνισαν» στη συνέχεια χόρεψαν το γαϊτανάκι και άλλους αποκριάτικους  χορούς που είχε προετοιμάσει η γυμνάστρια του σχολείου μας κα Κότσαρη Σοφία.

ΚΑΛΗ ΑΠΟΚΡΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ