Συμμετοχή του σχολείου μας στο καρναβάλι του Αλιβερίου

Την Κυριακή 11 Φεβρουαρίου 2018 πραγματοποιήθηκε το 1ο Καρναβάλι στο Αλιβέρι από τον Εμπορικό Σύλλογο της πόλης μας.

Το σχολείο μας συμμετείχε με μεγάλο αριθμό παιδιών και με συνοδούς το σύλλογο γονέων και κηδεμόνων που είχε αναλάβει την οργάνωση αλλά και αρκετούς γονείς. Οι μαθητές και οι μαθήτριες μας το ευχαριστήθηκαν και το διασκέδασαν.

Συγχαρητήρια στα παιδιά του σχολείου μας, στο σύλλογο γονέων και κηδεμόνων, σε όλους τους καρναβαλιστές που συμμετείχαν είτε με άρματα είτε με πεζοπόρα τμήματα, αλλά και στον Εμπορικό Σύλλογο της πόλης μας για την επιτυχημένη διοργάνωση !!!