Δράση ανακύκλωσης
Το σχολείο μας συμμετέχει στο πρόγραμμα του ΥΠΕΘ – ΙΤΥΕ – ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ «Το χαρτί του Μέλλοντός μας».
Το πρόγραμμα αφορά την ανακύκλωση παλιών βιβλίων σχολικών ή μη, μαθητικά τετράδια και χαρτί φωτοτυπικού που δεν τα χρειαζόμαστε και δεν μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν. Η συγκέντρωση του χαρτιού θα γίνεται στο σχολείο μας σε ειδικό κάδο ανακύκλωσης.
Θα θέλαμε να είσαστε αρωγοί σε αυτή τη δράση που θα ευαισθητοποιήσει τους μαθητές μας περισσότερο στο να αποκτήσουν μεγαλύτερη περιβαλλοντική συνείδηση.
Υπεύθυνος του προγράμματος στο σχολείο μας έχει οριστεί ο εκπαιδευτικός κ. Μεταξάς Ευάγγελος.
Τα ανταποδοτικά οφέλη από το πρόγραμμα για το σχολείο μας θα είναι η προμήθεια φωτοτυπικού χαρτιού Α4. Τα πακέτα χαρτιού θα εξαρτηθούν από την ποσότητα που θα συγκεντρωθεί.
