Άρθρα ανά μήνα: Φεβρουάριος 2018
Συμμετοχή σε Διαγωνισμό Ζωγραφικής
Τη φετινή σχολική χρονιά, το σχολείο μας συμμετέχει με σημαντικό αριθμό εικαστικών έργων σε Διαγωνισμό Ζωγραφικής με θέμα “Η μουσική της φύσης” που διοργανώνει ο σύνδεσμος “Οι Φίλοι του Ελληνικού Νησιού και της Θάλασσας”. Ο διαγωνισμός απευθύνεται σε παιδιά ηλικίας δημοτικού σχολείου, νησιών και μικρών παράκτιων πόλεων. Οι διαστάσεις των έργων πρέπει να είναι 30 Χ 50 εκ. να είναι ζωγραφική και όχι κολλάζ.
Κριτική επιτροπή από καταξιωμένους καλλιτέχνες, θα επιλέξει τα καλύτερα έργα, από όλες τις συμμετοχές των σχολείων, τα οποία θα βραβευτούν και θα προβληθούν στην ιστοσελίδα του Συνδέσμου “Οι Φίλοι του Ελληνικού Νησιού και της Θάλασσας”
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ
ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ!!!
Απονομή Αριστείων διαγωνισμού Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας (ΕΜΕ)
Το παράρτημα της ΕΜΕ Εύβοιας θα απονείμει τα αριστεία στους μαθητές του Νομού που διακρίθηκαν στον 11ο πανελλήνιο διαγωνισμό μαθηματικών «Μικρός Ευκλείδης» της ΕΜΕ των Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων του Δημοτικού της 10ης Μαρτίου 2017. Η απονομή στους μαθητές των σχολείων του Δήμου Κύμης Αλιβερίου θα γίνει στο Αλιβέρι σε ειδική εκδήλωση το Μάιο του 2018 σε ημερομηνία που θα μας ανακοινωθεί προσεχώς.
Οι επιτυχόντες μαθητές του σχολείου μας για την περσινή σχολική χρονιά ήταν οι ακόλουθοι:
ΤΑΞΗ Ε΄
- Καγκέλης Ιωάννης
- Φωτιά Μαρία
ΤΑΞΗ ΣΤ΄
- Δενδρινού Φιλιππία
Συμμετοχή του σχολείου μας στο καρναβάλι του Αλιβερίου
Την Κυριακή 11 Φεβρουαρίου 2018 πραγματοποιήθηκε το 1ο Καρναβάλι στο Αλιβέρι από τον Εμπορικό Σύλλογο της πόλης μας.
Το σχολείο μας συμμετείχε με μεγάλο αριθμό παιδιών και με συνοδούς το σύλλογο γονέων και κηδεμόνων που είχε αναλάβει την οργάνωση αλλά και αρκετούς γονείς. Οι μαθητές και οι μαθήτριες μας το ευχαριστήθηκαν και το διασκέδασαν.
Συγχαρητήρια στα παιδιά του σχολείου μας, στο σύλλογο γονέων και κηδεμόνων, σε όλους τους καρναβαλιστές που συμμετείχαν είτε με άρματα είτε με πεζοπόρα τμήματα, αλλά και στον Εμπορικό Σύλλογο της πόλης μας για την επιτυχημένη διοργάνωση !!!


Το έθιμο της Τσικνοπέμττης
Την Πέμπτη 8 Φεβρουαρίου 2018, με σύμμαχο τον υπέροχο καιρό και με τη συνεργασία και προσφορά του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων αλλά και άλλων τοπικών φορέων, γιορτάσαμε στο σχολείο μας το έθιμο της Τσικνοπέμπτης.
- Το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την προσφορά των κρεάτων.
- Τον Ιστιοπλοϊκό Όμιλο Αλιβερίου (ΙΟΑ) για τη ψησταριά.
- Το Αρτοποιείο Νικολάου για το ψωμί.
- Τους Αφοί Κούκη για το ξυλοκάρβουνο
- Και τον κ. Χρήστο Αβεκλούρη που πολύ πρόθυμα ανέλαβε να ψήσει όλα τα κρέατα.
Έτσι οι μαθητές μας αφού το «τσίκνισαν» στη συνέχεια χόρεψαν το γαϊτανάκι και άλλους αποκριάτικους χορούς που είχε προετοιμάσει η γυμνάστρια του σχολείου μας κα Κότσαρη Σοφία.
ΚΑΛΗ ΑΠΟΚΡΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
Αποκριάτικος χορός
Δράση ανακύκλωσης
Το σχολείο μας συμμετέχει στο πρόγραμμα του ΥΠΕΘ – ΙΤΥΕ – ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ «Το χαρτί του Μέλλοντός μας».
Το πρόγραμμα αφορά την ανακύκλωση παλιών βιβλίων σχολικών ή μη, μαθητικά τετράδια και χαρτί φωτοτυπικού που δεν τα χρειαζόμαστε και δεν μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν. Η συγκέντρωση του χαρτιού θα γίνεται στο σχολείο μας σε ειδικό κάδο ανακύκλωσης.
Θα θέλαμε να είσαστε αρωγοί σε αυτή τη δράση που θα ευαισθητοποιήσει τους μαθητές μας περισσότερο στο να αποκτήσουν μεγαλύτερη περιβαλλοντική συνείδηση.
Υπεύθυνος του προγράμματος στο σχολείο μας έχει οριστεί ο εκπαιδευτικός κ. Μεταξάς Ευάγγελος.
Τα ανταποδοτικά οφέλη από το πρόγραμμα για το σχολείο μας θα είναι η προμήθεια φωτοτυπικού χαρτιού Α4. Τα πακέτα χαρτιού θα εξαρτηθούν από την ποσότητα που θα συγκεντρωθεί.
Σχολική εορτή των Τριών Ιεραρχών
Την Παρασκευή 30 Ιανουαρίου 2018, ημέρα σχολικής εορτής των Τριών Ιεραρχών (εορτή της παιδείας, των γραμμάτων, των δασκάλων και των μαθητών), έγινε εκκλησιασμός των μαθητών στον Ιερό Ναό Αγίου Κωνσταντίνου και Ελένης
Μαθητές της ΣΤ΄ τάξης στο τέλος της θείας λειτουργίας εκφώνησαν ομιλία για τη ζωή και το έργο των Τριών Ιεραρχών και Πατέρων της Εκκλησίας.














