Κοπή βασιλόπιτας

Την Παρασκευή 26 Ιανουαρίου 2108 κόψαμε τις βασιλόπιτες που πρόσφερε και φέτος ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας.

Οι τυχεροί μαθητές ήταν:

  • Αλ Μότλακ Μαρίνα  (Α΄ τάξη)
  • Σοφοπούλου Ευγενία – Ελευθερία  (Β΄ τάξη)
  • Γκάτσος Στέφανος  (Γ΄ τάξη)
  • Ομέρι Ελεάνα  (Δ΄ τάξη)
  • Στρουμπούλης Νικόλαος – Μάριος  (Ε΄ τάξη)
  • Σκανδάλη Ιωάννα  (ΣΤ΄ τάξη)

Το δώρο για κάθε τυχερό μαθητή ήταν  ένα τετράδιο και ένα γούρι και αυτά προσφορά του Συλλόγου.

Τυχερή εκπαιδευτικός η κα Αποστόλου Βασιλική (καθηγήτρια αγγλικών)

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ

ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ ΥΓΕΙΑ, ΠΡΟΟΔΟ & ΤΥΧΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ !!!

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Ο.Α.Κ.Α

Την Τετάρτη 24 Ιανουαρίου 2018 μαθητές και μαθήτριες όλων των τάξεων με τους εκπαιδευτικούς και το Δ/ντή του σχολείου  επισκεφτήκαμε το Ολυμπιακό Αθλητικό Κέντρο Αθηνών  “Σπύρος Λούης” (Ο.Α.Κ.Α.) στα πλαίσια προγραμματισμένης εκπαιδευτικής επίσκεψης.

Μας υποδέχτηκαν αθλητές χόκεϊ επί χόρτου της ομάδας του Παναθηναϊκού καθώς και έμπειροι γυμναστές άλλων αθλημάτων. Η χαρά των παιδιών απερίγραπτη. Κατευθύνθηκαν στις αθλητικές εγκαταστάσεις και μετά από μια μικρή περιήγηση, το σχετικό ζέσταμα (ζούμπα για τις μαθήτριες) και την παρουσίαση των αθλημάτων, χωρίστηκαν σε ομάδες και συμμετείχαν στα παρακάτω αθλήματα – παιχνίδια:

Βόλεϊ, χάντμπολ, τοξοβολία, σκοποβολή, πινγκ πονγκ, μπάμπιγκτον, ξιφασκία και φυσικά ποδόσφαιρο και στίβο

Στο τέλος του προγράμματος καταενθουσιασμένοι οι μαθητές μας από το αποτέλεσμα, όλοι μαζί καθίσαμε στις κερκίδες του κεντρικού γηπέδου του Ο.Α.Κ.Α. για τις απονομές μεταλλίων σε όλες τις τάξεις. Οι απονομές έγιναν από την πρωταθλήτρια στο βόλεϊ Νίκη Καραχάλιου.

Το πρόγραμμα “Παιχνίδια στα βήματα των Ολυμπιονικών” που συμμετείχαν οι μαθητές υπό την επίβλεψη έμπειρων γυμναστών, σε συνδυασμό με τις εκπληκτικές εγκαταστάσεις του Ολυμπιακού Σταδίου ήταν μια ξεχωριστή εμπειρία για τους μαθητές μας και μια επιτυχημένη εκπαιδευτική – ψυχαγωγική εκδρομή !!!