“Η τσάντα στο σχολείο”
Ξεκίνησε η νέα δράση “Η τσάντα στο σχολείο” που καθιέρωσε το Υπουργείο Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων από τον πρώτο μήνα του 2018 σε όλα τα σχολεία, με σκοπό να υποστηρίξει ουσιαστικά τον μειωμένο χρόνο δημιουργικής επαφής και επικοινωνίας γονέων – παιδιών.
Την Παρασκευή 26 Ιανουαρίου 2018 λοιπόν, μαθητές και μαθήτριες θα αφήσουν την τσάντα τους στο σχολείο και οι δάσκαλοί τους θα τους ενημερώσουν για τυχόν αλλαγές που θα προκύψουν στο πρόγραμμα μαθημάτων της Δευτέρας 29 Ιανουαρίου 2018.
