Δεντροφύτευση από μαθητές – Ευχαριστίες προς το σύλλογο γονέων και κηδεμόνων
Την Τρίτη 16 Ιανουαρίου 2018 επιλέξαμε να “πρασινίσουμε” ένα από τα παρτέρια του σχολείου μας. Έτσι μετά την προσφορά πέντε δέντρων (δύο λέιλαντ, δύο αριζόνικα κυπαρίσσια και ένα καλλιστήμονα) από το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης μαζί με τη δασκάλα τους και τον Δ/ντή του σχολείου, έδωσαν χρώμα και άρωμα σε παρτέρι πλησίον της κεντρικής εισόδου με σκοπό να συνεχίσουμε την ίδια δράση και στα υπόλοιπα παρτέρια του σχολείου ανανεώνοντας το σχολικό μας κήπο.









ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΎ ΜΑΣ