Στις 26 Σεπτεμβρίου με κοινό σύνθημα «Κινούμαι, Ενεργώ, Δημιουργώ», τα σχολεία όλη της χώρας, συμμετείχαν στην 12η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού – Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2025.
Το νηπιαγωγείο μας γιόρτασε την ημέρα αυτή, με παιχνίδι και διασκέδαση. Τα μετάλλια συμμετοχής δημιουργήθηκαν από τα παιδιά δίνοντας την παιδική πινελιά και φαντασία!
