Μέσω του προγράμματος ” Υγιεινή των δοντιών ” έχουμε ως στοχο οι μαθητές/τριες
- να περιγράφουν, να ερμηνεύουν και να διατυπώνουν ερωτήματα σχετικά με τα δόντια και τη στοματική υγιεινή
- να διαχειρίζονται την πληροφορία
- να κατανοούν την αξία των συμμαθητών/τριών τους ως συνεργάτες
- να συνεργάζονται με τα μέλη της ομάδας τους για την εκτέλεση ενός κοινού σκοπού
- να αξιοποιήσουν κατάλληλα μέσα ώστε να επικοινωνήσουν την δική τους οπτική για την ομάδα και την συνεργασία
- να μετασχηματίζουν προσωπικά βιώματα μέσα από βιωματικές ασκήσεις
- να σκέφτονται κριτικά
- να εκφράζουν τις σκέψεις τους για ένα πρόβλημα, να ερευνούν και να ανακαλύπτουν την γνώση
- να εξοικειωθούν με τις ρουτίνες σκέψης
Στόχος του προγράμματος ως προς το θέμα είναι:
Οι μαθητές/τριες
- να γνωρίσουν τα δόντια (ονομασίες, νεογιλά, μόνιμα), να κατανοήσουν τη λειτουργία τους και τη σπουδαιότητα της διατήρησης της καλής υγείας τους
- να κατανοήσουν τη θρεπτική αξία των τροφών, ποιες είναι υγιεινές και ποιες μη υγιεινές τροφές για τα δόντια
- να γνωρίσουν προϊόντα στοματικής υγιεινής και να αντιληφθούν την αξία του σωστού τρόπου βουρτσίσματος
- να κατανοήσουν τον ρόλο του οδοντιάτρου και της προληπτικής ιατρικής



