Αγαπητοί γονείς,
Στα πλαίσια του τριήμερου εορτασμού των δράσεων ανακύκλωσης του Δήμου Περιστερίου το σχολείο μας, όπως ήδη έχετε ενημερωθεί, βραβεύθηκε από τον Δήμο Περιστερίου μιας και αναδείχθηκε στην πρώτη θέση – σχετικά με τα κιλά ανακυκλώσιμων υλικών που παραδόθηκαν – μεταξύ των σχολείων που συμμετείχαν στον σχετικό διαγωνισμό ανακύκλωσης. Έτσι την Παρασκευή 30 Μαϊου 2025 οι μαθητές της Ε΄ τάξης, συνοδευόμενοι από τις δασκάλες τους κ. Δέσποινα Ρούλια και κ. Ευτυχία Κεραμά, εκπροσωπώντας το σχολείο μας, συμμετείχαν στις εορταστικές εκδηλώσεις, έπαιξαν εκπαιδευτικά παιχνίδια ανακύκλωσης, πήραν τα δωράκια τους και έφεραν στο σχολείο μας, ως υλική επιβράβευση, δωροεπιταγές από γνωστή αλυσίδα ειδών τεχνολογίας και έναν εκτυπωτή!
Η διοργάνωση περιλάμβανε πλήθος δράσεων που απευθύνονται (και) στους μαθητές, με στόχο την ευαισθητοποίηση και ενεργοποίηση της τοπικής κοινωνίας για την ανακύκλωση και την προστασία του περιβάλλοντος.
Δείτε σχετικό φωτογραφικό υλικό εδώ
Από τη διεύθυνση του σχολείου
Copyright © 2025. Με την επιφύλαξη όλων των δικαιωμάτων.
Κάτω από : Συμμετοχή σε διαγωνισμούς - Βραβεύσεις | Με ετικέτα: 1η θέση, ανακύκλωση, βράβευση, Δήμος Περιστερίου, διαγωνισμός, δώρα, μαθητές
3ο Περιφερειακό Κέντρο Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού Αττικής
Η ιστοσελίδα της Διεύθυνσης Π.Ε Γ΄ Αθήνας
Αφήστε μια απάντηση