Αξιολόγηση Σχολικής Μονάδας_2023-2024

Παρακάτω σας παραθέτουμε τα αποτελέσματα της αξιολόγησης του Σχολείου μας για το σχολικό έτος 2023-2024

με τα σχόλια και τις προτάσεις της Συντονίστριας Εκπαιδευτικού Έργου ΣΕΕ κας Ζωής Κολιπέτρη.

Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση

Η σχολική μονάδα ικανοποίησε τα βασικά κριτήρια για ποιοτική παροχή εκπαιδευτικού έργου στον άξονα της
διδασκαλίας με την εφαρμογή καινοτόμων και μαθητοκεντρικών μεθόδων και κατάλληλων διδακτικών
στρατηγικών. Συγκεκριμένα, αξιοποιήθηκαν τα σχέδια εργασίας projects, η επίλυση προβλήματος, η διαλογική
μέθοδος με ανοιχτές ερωτήσεις, η ανίχνευση των προϋπαρχουσών γνώσεων και των ενδιαφερόντων των παιδιών,
η δημιουργία ομάδων, η χρήση ΤΠΕ και της ρομποτικής (Β eebot ). Αξιοποιήθηκαν και οι πρακτικές
διαφοροποιημένης διδασκαλίας προκειμένου να υποστηριχθούν μαθητές με ειδικές ανάγκες και υπήρξε
συμμετοχή σε ευρωπαϊκό πρόγραμμα e-twinning με τίτλο: <<Eco-team>> με οικολογικό περιεχόμενο. Στο
νηπιαγωγείο εφαρμόστηκε και το πρόγραμμα ενίσχυσης της θετικής συμπεριφοράς Prow όπως και τα
εργαστήρια δεξιοτήτων. Συνεργάστηκαν οι εκπαιδευτικοί με φορείς και διάφορες χώρες. Για τις παραπάνω
δράσεις υπάρχουν τεκμήρια κυρίως ψηφιακής μορφής.

Σχολική διαρροή – φοίτηση

Η διερεύνηση και η περιγραφή παραμέτρων της φοίτησης και του φαινομένου της σχολικής διαρροής ανέδειξαν
σε ικανοποιητικό βαθμό τις ενέργειες της σχολικής μονάδας για τη διασφάλιση της φοίτησης των
μαθητών/τριών. Το ενδιαφέρος της σχολικής μονάδας διαπιστώθηκε με την αναζήτηση μαθητή που δεν διέκοψε
τη φοίτηση χωρίς τις τυπικές διαδικασίες.

Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών

Το σχέδιο δράσης υποστήριξε τη βελτίωση των σχέσεων μεταξύ των μαθητών και την αλληλεπίδρασή τους μέσω
των συνεργατικών δράσεων που αναπτύχθηκαν. Η βελτίωση τεκμηριώνεται από τα τελικά προϊόντα των
δράσεων των παιδιών, όπως καταγράφηκε στην αξιολόγηση του Σχεδίου Δράσης, τα οποία καταχωρήθηκαν στους
ατομικούς φακέλους, από την αξιολόγηση των δράσεων με ερωτηματολόγιο που δόθηκε στα παιδιά και τη
διάχυση των δράσεων στους γονείς και στην ιστοσελίδα του νηπιαγωγείου.

Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών και εκπαιδευτικών.

Η παιδαγωγική σχέση αναπτύχθηκε στο πλαίσιο της παιδοκεντρικής διάστασης της εκπαιδευτικής διαδικασίας,
μέσω της διερεύνησης των αναγκών και των ενδιαφερόντων με το ερωτημαλόγιο που δόθηκε στους γονείς στην
αρχή της σχολικής χρονιάς. Οι εκπαιδευτικοί υποστήριξαν μέσω των ομαδοσυνεργατικών δράσεων, της
αποδοχής της διαφορετικότητας και της δυνατότητας έκφρασης των συναισθημάτων τους.

Σχέσεις σχολείου – οικογένειας

Yπήρξε μεγάλη ενεργοποίηση και συμμετοχή των γονέων σε μαθησιακές δράσεις που οργανώθηκαν τόσο στο
σχολικό περιβάλλον όσο και στο οικογενειακό από τη σχολική μονάδα. Ειδικότερα, η χρήση ποιοτικών
κριτηρίων, όπως για παράδειγμα ο τρόπος ενημέρωσης των γονέων ή το πλαίσιο συνεργασίας αποτελούν
δεδομένα που συμβάλουν στη συνοπτική και αντιπροσωπευτική αποτύπωση της εικόνας του σχολείου σε σχέση
με το συγκεκριμένο άξονα.

Ηγεσία – Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας

H σχολική μονάδα λειτούργησε πολύ καλά σε επίπεδο διοικητικό γιατί υπήρξε καλό πλαίσιο συνεργασίας το
οποίο δημιουργήθηκε από το πλέγμα των σχέσεων που αναπτύχθηκε από το προσωπικό και την Προϊσταμένη.
Ανταποκρίθηκαν στις απαιτήσεις τις διοικητικές μέσω των τυπικών διαδικασιών.

Σχολείο και κοινότητα

Η διάδραση με την τοπική κοινότητα υποστήριξε την εξωστρέφεια της σχολικής μονάδας, τις καλές σχέσεις με
τους διοικητικούς φορείς και την λειτουργική της επάρκεια.

Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις

Οι εκπαιδευτικοί της σχολικής μονάδας συμμετείχαν σε επιμορφωτικές συνεδρίες, οι οποίες ενίσχυσαν και βελτίωσαν το διδακτικό και εν γένει επαγγελματικό προφίλ του εκπαιδευτικού με τις σύγχρονες παιδαγωγικές προσεγγίσεις.

Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα

Η σχολική μονάδα έχει συμμετοχή σε etwinning προγράμματα, η οποία υποστηρίζει τη μαθησιακή διαδικασία και την επαγγελματική εξέλιξη των εκπαιδευτικών.

 

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση