ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Μια έξυπνη πόλη είναι ο τόπος όπου τα παραδοσιακά δίκτυα και οι υπηρεσίες γίνονται πιο αποτελεσματικά με τη χρήση ψηφιακών λύσεων προς όφελος των κατοίκων και των επιχειρήσεών της. Μια έξυπνη πόλη υπερβαίνει τη χρήση ψηφιακών τεχνολογιών για καλύτερη χρήση πόρων και λιγότερες εκπομπές. Σημαίνει εξυπνότερα δίκτυα αστικών μεταφορών, αναβαθμισμένες παροχές ύδρευσης και διάθεσης αποβλήτων και πιο αποτελεσματικούς τρόπους φωτισμού και θέρμανσης κτιρίων. Σημαίνει επίσης μια πιο διαδραστική και ανταποκρινόμενη διοίκηση της πόλης, ασφαλέστερους δημόσιους χώρους και κάλυψη των αναγκών του γηράσκοντος πληθυσμού.
Αναλυτική Περιγραφή
Το παιχνίδι του Νηπιαγωγείου έχει στόχο να βοηθήσει τα μικρά παιδιά να σκεφτούν, για πρώτη φορά, με αλγοριθμικό τρόπο. Το παιχνίδι έχει σχεδιαστεί έτσι, ώστε να ανταποκρίνεται στις ιδιαίτερες ηλικιακές τους ανάγκες και συγκεκριμένα να τα βοηθάει:
● Να αναπαριστούν τις ιδέες και τις γνώσεις τους μέσα από την επίλυση ενός προβλήματος
● (problem solving).
● Να εξοικειωθούν με τις βασικές έννοιες της δημιουργίας αλγορίθμου, τον έλεγχο και την
● εκτέλεση αυτού, καθώς και την εκσφαλμάτωσή του.
● Να αξιοποιήσουν έννοιες κατεύθυνσης και προσανατολισμού στο χώρο (δεξιά, αριστερά…)
● Να μάθουν κάνοντας (learning by doing) και λαμβάνοντας ανατροφοδότηση σε ζωντανό χρόνο, σχετικά με το πώς, οι εντολές που δημιουργούν, καθοδηγούν ένα ρομπότ και βοηθούν στη συνέχιση μίας ιστορίας.
● Να εμπλακούν σε μία δραστηριότητα που περιλαμβάνει όλο το σώμα.
● Να επικοινωνήσουν και να συνεργαστούν με συνομηλίκους τους, καθώς επίσης με ενήλικες.
Kαι οι ετοιμασίες ξεκίνησαν…
Με αφορμή το πρόγραμμα eTwinning «Steming with Monet and Friends» καλούμαστε από τους συνεργάτες μας να δημιουργήσουμε μια πόλη εμπνευσμένη από την τέχνη του Fr. Hundertwasser.
Θα δημιουργήσουμε σπίτια και κτίρια πόλεων με ανακυκλώσιμα υλικά εμπνευσμένα από την τέχνη του Hundertwasser.
Θα δημιουργήσουμε ένα μοντέλο διαδρομής, για να μετακινήσουμε το ρομπότ (Colby).
Θα τοποθετήσουμε τα κτίρια στο μοντέλο, θα σχεδιάσουμε μια διαδρομή.
Θα γράψουμε τον κωδικό και τελικά θα δημιουργήσουμε ένα βίντεο της δραστηριότητας.
Για 3η συνεχόμενη χρονιά συμμετέχουμε στον διαγωνισμό και για 2η φορά διακρινόμαστε και βραβευόμαστε με το έργο μας!