Το έναυσμα για να της αφιερωθεί η συζήτηση και οι δραστηριότητες που ακολούθησαν, δόθηκε από τον Γιώργο Π, ο οποίος μου πρόσφερε ενα ανθισμένο κλαδι αμυγδαλιάς. Τον ευχαριστώ πολυ!! Γνωρίσαμε την όμορφη νύφη που ξεγελιέται και στολίζεται μέσα στον χειμώνα, τους καρπούς της και τα νόστιμα γλυκίσματα από αμύγδαλα. Στολίσαμε την τάξη μας με τη δική μας αμυγδαλια (ομαδική εργασία).
Η ΑΜΥΓΔΑΛΙΑ
Η ΜΕΓΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ
Η Μεγάλη Σαρακοστή είναι η χριστιανική χρονική περίοδος νηστείας. Η αρχαιότερη από τις μεγάλες νηστείες της Ορθόδοξης Εκκλησίας.
Το έθιμο της κυρά-Σαρακοστής είναι από τα παλιότερα έθιμα που σχετίζονται με τη γιορτή του Πάσχα, σήμερα όμως λίγο πολύ ξεχασμένο. Χρησίμευε πάντα ως ημερολόγιο για να μετράμε τις εβδομάδες από την Καθαρά Δευτέρα μέχρι τη Μεγάλη Εβδομάδα, καθώς η κυρά-Σαρακοστή έχει 7 πόδια, ένα για κάθε εβδομάδα της περιόδου της Σαρακοστής.
Παρακολουθήσαμε εκπαιδευτικά βιντεάκια, ακούσαμε το τραγουδάκι της κυρα Σαρακοστής και κατασκευάσαμε την κυρα Σαρακοστη απο χαρτόνι και πλαστελίνη.
Εργαστήριο Δεξιοτήτων -3ος Θεματικός Κύκλος: «Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία» Θεματική ενότητα: «Τρέχει τρέχει το νερό….»
Ολοκληρώθηκε ακόμη ένας θεματικός κύκλος που είχε τους εξείς στόχους:
Να καλλιεργηθεί η περιβαλλοντική συνείδηση των παιδιών και να μάθουν να σέβονται το φυσικό περιβάλλον στο οποίο ζουν.
Να γνωρίσουν που υπάρχει νερό (λίμνες , ποτάμια … ) και που μπορούμε να βρούμε πόσιμο νερό (σπίτια , θερμοκήπια ).
Να πειραματιστούν (τήξη- πήξη, επίπλευση – βύθιση , διαλυτότητα ή μη) και να εκφράσουν προφορικά τις προβλέψεις τους ,τις εκτιμήσεις τους και τα συμπεράσματά τους .
Να μάθουν για τα ζώα στους Πάγους (Αρκτική –Ανταρκτική) .
Να προβληματιστούν και να γνωρίσουν τους κινδύνους για την υγεία από την έλλειψη νερού ή από την κατανάλωση μολυσμένου νερού (σε κάποιες χώρες) .
Να κατανοήσουν ότι η ποσότητα του πόσιμου νερού ,που έχουμε στη διάθεσή μας ,ότι λιγοστεύει .
Να εκφράσουν τις απόψεις τους και να συμμετάσχουν ενεργά στο σχεδιασμό των δραστηριοτήτων. Να συνεργασθούν.
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ 2023-2024
Σας ανακοινώνουμε, ότι οι αιτήσεις εγγραφών στα νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2023-2024 θα πραγματοποιηθούν ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ από 1 Μαρτίου έως 20 Μαρτίου . Στα νηπιαγωγεία το σχολικό έτος 2023-2024, θα φοιτήσουν τα παιδιά που γεννήθηκαν από 1η Ιανουαρίου μέχρι και 31 Δεκεμβρίου 2019 (προνήπια) και τα παιδιά που γεννήθηκαν από 1η Ιανουαρίου μέχρι και 31 Δεκεμβρίου 2018 (νήπια).
Η εγγραφή των μαθητών που γεννήθηκαν το 2018 και ήδη φοιτούν στο νηπιαγωγείο γίνεται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθρ. 6 του ΠΔ79/2017 (Α 109).
Πιο συγκεκριμένα, οι γονείς/κηδεμόνες υποβάλλουν ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους και σύμφωνα με τα όρια σχολικής περιφέρειας του νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/
Αναφορικά με την υποβολή της ηλεκτρονικής αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:
- Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
- Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
- Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα:
α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/ρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.
δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα , στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής ή στο Αναβαθμισμένο πρόγραμμα ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και
στ) επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου»
Τα δικαιολογητικά για τα βήματα (γ) και (δ) πρέπει να προσκομιστούν στο νηπιαγωγείο μαζί με Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, το βιβλιάριο Εμβολίων του/της μαθητή/τριας, ή άλλο στοιχείο, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών καθώς επίσης και βεβαίωση από ΚΕΣΥ ή Δημόσιο Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο ή σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες (ΕΕΑ).
**Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του. Μετά την υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησης του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτηση του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».
Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.
Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Νηπιαγωγείο.
Εγγραφή στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα , στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής και στο Αναβαθμισμένο ολοήμερο γίνεται κατόπιν σχετικής αίτησης δήλωσης των γονέων /κηδεμόνων στο σχολείο.
Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30):
- Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο ή αναβαθμισμένο Πρόγραμμα.
- Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα 5 νήπια/προνήπια.
- Ο χρόνος προσέλευσης στο τμήμα πρόωρης υποδοχής είναι 7:45-8:00.
- Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00 σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
- Η αποχώρηση από το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου πραγματοποιείται στις 17:30
Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.
Για τυχόν απορίες παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο: 2323022852
Ώρες επικοινωνίας 12:00-14:00.
**Πριν την προσέλευση σας στη σχολική μονάδα θα πρέπει να έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία και να τηρούνται τα απαιτούμενα μέτρα αποφυγής διασποράς του κορονοϊού, όπως αυτά έχουν ανακοινωθεί από τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (Ε.Ο.Δ.Υ.)
Για οδηγίες χρήσης πατήστε εδώ
9 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ” ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ”
Εργαστήριο Δεξιοτήτων – 2ος Θεματικός κύκλος: «Ζω καλύτερα – Ευ Ζην» Θεματική ενότητα: «Το παπάκι πάει…» από το Χαμόγελο του παιδιού
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα αφορά στην πρόληψη και ενημέρωση του φαινόμενου των εξαφανίσεων, ώστε να μάθουν τα παιδιά πως μπορούν να αντιδράσουν αποτελεσματικά σε περίπτωση «που χάσουν το χέρι της μαμάς» στο δρόμο, σε κάποιο πολυκατάστημα ή στην παραλία. Αναπτύχθηκε η καλλιέργεια της κριτικής σκέψης, της κοινωνικής αντίληψης των μαθητών/τριών, μέσω της συμμετοχής τους στην αφήγηση παραμυθιού και κουκλοθεάτρου, ενισχύοντας με αυτό τον τρόπο την ομαδοσυνεργατικότητα, τη δημιουργικότητα και τη φαντασία τους!!!
- Ευχαριστούμε πολύ τον Κο Παπαδόπουλο Ηλία – αστυνομικό, που με χαρά αποδέχθηκε την πρόσκλησή μας και ενημέρωσε τα παιδία σε θέματα ασφάλειας (πώς πρέπει να προφυλάσσονται ή να αντιδρούν σε περίπτωση που χαθούν;).
Το εργαστήριο δεξιοτήτων ολοκληρώθηκε με την απονομή μεταλλίων, τα οποία με περηφάνια φορέσαμε για μας θυμίζουν όλες τις γνώσεις που κατακτήσαμε!!!!!!
21 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ ” ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΓΚΑΛΙΑΣ΄΄
Η Παγκόσμια Ημέρα Αγκαλιάς, αν και δεν έχει θεσμοθετηθεί από τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών ή από κάποιον άλλον επίσημο διεθνή φορέα, γιορτάζεται την 21 Ιανουαρίου.
Στις δύσκολες και στις ευχάριστες στιγμές μας, μια αγκαλιά μας δίνει μεγάλη δύναμη. Η αγκαλιά είναι το καλύτερο φάρμακο και τα οφέλη της πολλά…
Στο νηπιαγωγείο μας, μας αρέσουν πολύ οι αγκαλιές!!
Καλώς ήρθατε στη σελίδα μας !
Στόχος μας τα παιδιά να μαθαίνουν παίζοντας μέσα σε ένα χαρούμενο και προστατευμένο περιβάλλον γιατί…
Τα παιδιά δεν μαθαίνουν τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο από αυτό που Ζουν..
ΓΙΑΤΙ τα παιδιά απλώς μας ΜΙΜΟΥΝΤΑΙ…
Ας γίνουμε λοιπόν σωστά πρότυπα γι ΄ αυτά,
είναι το καλύτερο δώρο που μπορούμε να τους κάνουμε!!
































































































Πρόσφατα σχόλια