Σήμερα παρακολουθήσαμε το εξαιρετικό Musical
“Ένα βήμα τη φορά”.
Η διδακτική επίσκεψη εντάσσεται στο πρόγραμμα της μουσικής.
Η παράσταση πραγματοποιήθηκε δίπλα μας,
στο θεατράκι της Ν. Μαγνησίας!
Μια ιστορία για το εσωτερικό περπάτημα μας προς την αγάπη εαυτού και την αναγνώριση των συναισθημάτων μας
(φόβος, θυμός, κρίση, θέλω, πρέπει, ευθύνη, ζήλια)
γεμάτο υπέροχες αυθεντικές μελωδίες
(swing, jazz, classic, waltz, rock n roll, pop, rap) και εικόνες.
Αυτές τις μέρες στο τμήμα μας προσπαθήσαμε να απαντήσουμε σε ερωτήματα όπως γιατί αλλάζει ο καιρός, πώς αλλάζουν οι εποχές, γιατί η μέρα και η νύχτα ποτέ δε συναντιούνται ;
Μελετήσαμε και δραματοποιήσαμε την κίνηση της γης γύρω από τον εαυτό της όπως και γύρω από τον ήλιο, δίνοντας εξήγηση για την εναλλαγή μέρας – νύχτας.
Ασχοληθήκαμε με τους μήνες και τις εποχές του χρόνου μέσα από ζωγραφιές, ατομικές και ομαδικές εργασίες προσπαθώντας να προσεγγίσουμε την έννοια του χρόνου. Ελπίζουμε ότι τα καταφέραμε αρκετά…
μας προβλημάτισε ιδιαίτερα.
Έτσι αποφασίσαμε να
διαμορφώσουμε μια γωνιά ανακύκλωσης στο σχολείο μας
και να την εμπλουτίσουμε με τα πολύτιμα-άχρηστα υλικά που
μαζεύουμε.
Ταξινομήσαμε στα κουτιά τα διάφορα ανακυκλώσιμα υλικά
(χαρτιά, πλαστικά και αλουμίνια).
Βρήκαμε κουτιά, τα βάψαμε και έπειτα γράψαμε ετικέτες.
Από εκεί χρησιμοποιούμε ότι χρειαζόμαστε για τις ομαδικές ή
ατομικές μας εργασίες.
Φτιάξαμε τα κουτιά των εποχών, κολλάζ, ζωγραφιές και
συνεχίζουμε…
Στα πλαίσια της ενασχόλησής μας
με το πρόγραμμα “Μουσική σ’ όλο τον κόσμο”,
καλέσαμε την κυρία Ναταλία καθηγήτρια αγγλικών και μητέρα μαθητή της τάξης μας, για να μας μάθει ένα αγγλικό παιδικό τραγουδάκι. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν και προβλέπεται ν’ ακολουθήσει κι άλλη επίσκεψη.
Την ευχαριστούμε πολύ!!!
Επίσης, φτιάξαμε κρουστά μουσικά όργανα όπως καστανιέτες και το “μπαστούνι της βροχής”, που το παίζουμε στη γωνιά της μουσικής.
Η εορτή των Τριών Ιεραρχών
(Τετάρτη 30 Ιανουαρίου)
αποτελεί ημέρα αργίας για τις σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Οι Τρεις Ιεράρχες ήταν Άγιοι και Θεολόγοι της Ορθόδοξης Χριστιανικής Θρησκείας, προστάτες των γραμμάτων και των μαθητών.
Ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος, ο Βασίλειος ο Μέγας και ο Γρηγόριος ο Θεολόγος, πρόσφεραν στην παιδεία και παρήγαγαν σπουδαίο συγγραφικό έργο.
Η εορτή των Τριών Ιεραρχών
(Τετάρτη 30 Ιανουαρίου)
αποτελεί ημέρα αργίας για τις σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Οι Τρεις Ιεράρχες ήταν Άγιοι και Θεολόγοι της Ορθόδοξης Χριστιανικής Θρησκείας, προστάτες των γραμμάτων και των μαθητών.
Ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος, ο Βασίλειος ο Μέγας και ο Γρηγόριος ο Θεολόγος, πρόσφεραν στην παιδεία και παρήγαγαν σπουδαίο συγγραφικό έργο.
Με αφορμή την πρόσφατη χιονόπτωση
ασχοληθήκαμε με το καιρικό αυτό φαινόμενο και την μετατροπή του νερού σε χιόνι, πάγο και αντίστροφα.






Μετρήσαμε τη θερμοκρασία μέσα και έξω από την τάξη με θερμόμετρο.
Το φαινόμενο της τήξης και της πήξης.
Πειραματιστήκαμε αρκετά και βγάλαμε τα συμπεράσματα μας!
Ο πάγος λιώνει όταν ζεσταθεί!
Πιο γρήγορα λιώνει επάνω στο καλοριφέρ απ’ ότι έξω απ’ το παράθυρο!

Πήραμε υλικά, γράψαμε ετικέτες και προσπαθήσαμε να λιώσουμε τους πάγους!
Το αλάτι, το αλεύρι ή η ζάχαρη λιώνουν τον πάγο;
Ασχοληθήκαμε με την τέχνη στον πάγο και χρωματίσαμε τα παγωμένα γλυπτά μας!!!!
Μιλήσαμε για τη ζωή των Εσκιμώων και φτιάξαμε τα δικά μας παγόβουνα με τους Εσκιμώους και τους πιγκουίνους.
Φτιάξαμε τα δικά μας παγόβουνα, ομαδοποιήσαμε τα ζώα που ζουν εκεί και παίξαμε με αυτά.
Δραματοποιήσαμε το ρώσικο παραδοσιακό παραμύθι “Το γάντι με την κόκκινη φόδρα”. Παίξαμε σχετικό επιτραπέζιο παιχνίδι.
Γνωρίσαμε τα αθλήματα που σχετίζονται με το χιόνι και τον πάγο, τα κάναμε παντομίμα και παίξαμε κάποια από αυτά.






























































































