ΕΘΙΜΟ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑΣ
Την Πέμπτη 16 Ιανουαρίου πραγματοποιήσαμε το έθιμο της βασιλόπιτας και στα τρία τμήματα του νηπιαγωγείου μας.
Μοιράστηκαν ατομικά στα παιδιά τα βασιλοπιτάκια τους και ο τυχερός βρήκε το φλουρί!
Ευχαριστούμε για άλλη μια φορά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την ευγενική χορηγεία του καθώς και για το δωράκι που πήρε ο τυχερός του κάθε τμήματος.
Ευχόμαστε και του χρόνου με ΥΓΕΙΑ!!!
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!
ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ
Στις 15 Νοεμβρίου γιορτάσαμε την επέτειο του Πολυτεχνείου στο Νηπιαγωγείο μας. Παίξαμε κουκλοθέατρο από το γνωστό και αγαπημένο έργο της Ευγενίας Φακίνου ”ΤΕΝΕΚΕΔΟΥΠΟΛΗ”.
Τα παιδιά το χάρηκαν ιδιαίτερα και είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν και να επεξεργαστούν τις
κούκλες-ήρωες της Τενεκεδούπολης!!
Τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μας,
μετά από αίτημα μας στα πλαίσια των σχετικών εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων,
πήραν δωρεάν το κάθε ένα από 4 βιβλία
από την Αντιπροσωπεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα.
Τους ευχαριστούμε πολύ για το έντυπο υλικό που μας έστειλαν, καθώς και την άμεση ανταπόκριση τους! Τα βιβλία αυτά δεν επιστρέφονται.
Κάθε βιβλίο διαβατήριο στην γνώση…
Πρώτη διδακτική επίσκεψη για φέτος,
στο θέατρο
με θέμα ‘Μαδαγασκάρη’.
Είμαστε πρώτη θέση…
Μια μικρή ιδέα για την παράσταση που παρακολουθήσαμε:
https://www.facebook.com/theatroaristoteleion/videos/vb.772946992774818/2430131060648252/?type=2&theater
Συμμετοχή του Νηπιαγωγείου μας σε Συνέδριο
Με αφορμή τη συμμετοχή του Νηπιαγωγείου μας
σε Δίκτυο για την ασφαλή πλοήγηση στο Διαδίκτυο,
συμμετείχαμε σε συνέδριο σχετικά με τα δικαιώματα, με αναρτημένη ανακοίνωση.
Πρόκειται για δράση που ξεκίνησε πέρυσι κατά τη σχολική χρονιά 2018-2019 και θα συνεχιστεί και φέτος 2019-2020. Στη δράση συμμετείχαν και συμμετέχουν όλοι οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές/τριες του Νηπιαγωγείου μας.
Έπεται συνέχεια…



















































