ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ!!!
Επειδή σε κάθε’‘ μαζί’‘ ανακαλύπτεις τη χαρά, τη δύναμη στη ζωή, τις αμέτρητες επιλογές και δυνατότητες !!!
Το νηπιαγωγείο μας και οι ”Συνοδοπόροι Της Αγάπης” διακριθήκαμε στα βραβεία ”Bravo Schools” με τις ”Φωτεινές Περιστροφές” μας, ως καλύτερη Εκπαιδευτική Προσέγγιση στην κατηγορία Ποιοτική Εκπαίδευση.
Η διάκρισή μας αποτελεί το επιστέγασμα των προσπαθειών μας μα και ένα κίνητρο για συνέχεια. Θερμά Συγχαρητήρια σε όλους παιδιά, εκπαιδευτικούς και γονείς !!!Ευχόμαστε πάντα ταξίδια Φωτεινά ,Ταξίδια αποδοχής, σεβασμού, δημιουργικής έμπνευσης και συμπεριληπτικής στάσης ζωής.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ LITERATURE IN ΤΗΕ NURSURY SCHOOL!!!
Eνεργώ,Συμμετέχω,Συμβάλλω
Το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στο συνεργατικό βιβλίο με αφίσες από τα Νηπιαγωγεία της Μαγνησίας ”Ενεργώ ,Συμμετέχω,Συμβάλλω’ με επιμέλεια της κας Αντωνίου Ελισάβετ .Σχολικής Συμβούλου ΠΕ(60) με σκοπό τη διάχυση δράσεων ενίσχυσης της Ενεργούς Πολίτειότητας που εφαρμόστηκαν στα Νηπιαγωγεία κατά το σχ.έτος 2024-25.
Το δικό μας μήνυμα επικεντρώθηκε στην πρόληψη και αντιμετώπιση της σχολικής βίας με αφορμή την παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας 6 Μαρτίου καθώς και της συμμετοχής μας με φωτογραφικό υλικό στην κοινή έκθεση πολυαισθητηριακών φάρων στο πλαίσιο του Δικτύου των Συνοδοιπόρων της Αγάπης στα Χανιά 1-5 Απριλίου και με και με αφορμή της παγκόσμια ημέρα Συνείδησης.
Εργαστήρια δεξιοτήτων-Μικροί Μετεωρολόγοι!!!
Εργαστήρια Δεξιοτήτων!!!Κάθε αλλαγή μια φωτεινή αρχή!!
Το έργο είναι μέρος των εργαστηρίων δεξιοτήτων 21+. Ανήκει στη θεματική ενότητα : ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ 1. Ψυχική Υγεία.
Λίγα λόγια για το έργο: Μέσα από το μυθοπλαστικό πλαίσιο που παρέχει η παρουσία της Μικρής Ηλιαχτίδας, αγγελιοφόρου και προστατευόμενης του Ήλιου, το παιδί οδηγείται σταδιακά, με δημιουργικό και ελκυστικό τρόπο στη διερεύνηση του χώρου και του εαυτού, στην κατανόηση της μοναδικότητας και της ευθύνης απέναντι στον εαυτό τους και τους, στη σύνδεση με την ομάδα των συνομηλίκων και με το σχολείο, στο όνειρο, και στον σχεδιασμό και την υλοποίηση έργου προσφοράς και προόδου που μοιράζεται με τους συμμαθητές/-τριες και προσφέρεται στην κοινότητα. Σε δράσεις, επομένως, που απαιτούν συναίσθηση και ενσυναίσθηση, παραγωγική και οργανωσιακή σκέψη, ατομικές και κοινωνικές δεξιότητες. Με βασικά υλικά τα αποθέματα, τη σύνδεση, τις επιθυμίες και τα όνειρα των παιδιών, αλλά και την απαραίτητη επιστράτευση της φαντασίας, το πρόγραμμα ευελπιστεί να ενισχύσει τους μικρούς μαθητές/τριες ώστε να μην έχουν και να διαχειρίζονται «αλλαγές» της ζωής και μέσα. από αυτές να εξελίσσονται και να προοδεύουν.
Σχέδιο δράσης ΄΄Αξιοποιούμε την αυλή του σχολείου μας” σχ.έτος 2024-25
Στο παρακάτω βίντεο μπορείτε να δείτε συνολικά τις δράσεις μας που αφορούν την πορεία του ετήσιου σχεδίου δράσης μας ‘’Αξιοποιούμε Την Αυλή Του Σχολείου Μας ‘’το οποίο είχε ως στόχο να αξιοποιηθεί η την αυλή μας, ώστε να καταστεί ένας λειτουργικός και ελκυστικός χώρος μάθησης και αλληλεπίδρασης, προσφέροντας στους μαθητές ποικίλα ερεθίσματα και καθορίζοντας παράλληλα με αυτό τον τρόπο την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης μέσα από τη συνεργασία όλης της σχολικής μας κοινότητας .
Ευχαριστούμε όλους όσοι συνέδραμαν και διευκόλυναν την επίτευξη των στόχων μας με την ενίσχυση των κοινωνικών δεξιοτήτων και της δημιουργικότητας των παιδιών, την ενδυνάμωση της σχέσης σχολείου-οικογένειας-κοινότητας και την καλλιέργεια της περιβαλλοντικής συνείδησης μέσω της βιωματικής επαφής με τη φύση.
Η δράση μας αυτή δεν λειτούργησε απλώς ως μια και μοναδική παρέμβαση, αλλά ως την αρχή και βάση για μια νέα παιδαγωγική προσέγγιση της αυλής ως ζωντανού χώρου μάθησης και έκφρασης!!!
Φωτογραφικό υλικό με τα κέντρα μάθησης μετά την αναμόρφωση της αυλής μας!!!
Εκπαιδευτικό υλικό και φύλλα εργασίας
Ερωτηματολόγια ανίχνευσης αναγκών μαθητές ,γονείς
Τελικά ερωτηματολόγια, μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικοί
Ψηφιακά εκπαιδευτικά παιχνίδια


























































































































