ΝΕΡΟ ΝΕΡΑΚΙ

Ιούν 20221

4η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ-Γνωρίζουμε τον κόσμο των STE(Α)M και της εκπαιδευτικής  Ρομποτικής μέσα από το νερό.

ΝΕΡΟ ΝΕΡΑΚΙ.

1ο εργαστήριο

Η εκπαιδευτικός προτείνει στα παιδιά να ψάξουν στη βιβλιοθήκη της τάξης σχετικά παραμύθια.

Διαβάζει το βιβλίο: «Οι σταγόνες ταξιδεύουν», της Τριανταφυλλιάς Μακούλη. Είδανε τα παιδιά το σχετικό βιντεάκι

https://www.youtube.com/watch?v=ImL9m_6KmCw

Επίσης διαβάζει και τα βιβλία «Η μικρή σταγόνα» της JOYCE MELANIE

και είδανε το σχετικό βιντεάκι

https://www.youtube.com/watch?v=UR0tZPBh3Vg

και “Πέφτει πέφτει η σταγόνα” του Σαμ Γκοντουιν.

P6010007

και <<Οι περιπέτειες της νεροσταγόνας >>της Φρόσως Μοντεσάντου.

P6010005

 

Στη συνέχεια ακούν το τραγούδι « Το νερό είναι στοιχείο και στοιχειό» του Χρήστου Θηβαίου.

https://www.youtube.com/watch?v=Gtle7jr5P1o

2οεργαστήριο

μαθαίνουμε τον κύκλο του νερού και βλέπουμε σχετικά βιντεάκια

https://www.youtube.com/watch?v=Q2WStHr5c0U

https://www.youtube.com/watch?v=V2cY_I1JAYg

ακούσαμε το τραγούδι του κύκλου του νερού

https://youtu.be/ZWRDQscGLRc?t=31

ακούμε το τραγούδι του Ζαχαρία Παπαντωνίου <<από πού είσαι ποταμάκι>>

https://youtu.be/9ANG6z3ChpI?t=5

https://youtu.be/1EVKoUegEA4

3ο Εργαστήριο

Τήξη -Πήξη

Ξεκινήσαμε με το παραμύθι ο Χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει.

Picture

το νερό παγώνει και ξαναλιώνει.

P6020037 1P6020035 1P6020036 1P6030063P6030064

4ο Εργαστήριο

Κάναμε πειράματα και βγάλαμε τα συμπεράσματα μας για την διαλυτότητα. Είδαμε τί διαλύεται στο νερό και τί όχι.

Διαλύσαμε ζάχαρη, αλάτι, λάδι

P6020027 P6020028 P6020029 P6020030 P6020032 P6020034 P6020035 P6020036

και πέτρα

 P6020031     P6020032 1

διαλύσαμε μπογιά στο νερό

P6030038P6030040P6030041

μετά διαλύσαμε αλεύρι που είναι σκόνη

P6020010P6020013P6020015P6020016P6020017

αφού βγάλαμε το συμπέρασμα ότι γίνεται ζύμη φταίξαμε δράκους με το ζυμάρι

P6020026P6020024P6020037

4ο εργαστήριο

Τί επιπλέει και τί βουλιάζει στο νερό.

P6020033       P6030042 P6030043 P6030044 P6030045 P6030046 P6030047 P6030048 P6030049 P6030050 P6030051 P6030052 P6030053 P6030054 P6030055 P6030056 P6030057 P6030058 P6030059 P6030060 P6030061 P6030062

 

 

 

ΠΑΣΧΑ

Απρ 202215

P4120121 1P4120120 1P4120122 1P4120123 1P4120124 1P4120125

P4130126P4130127P4130128P4130129P4130130P4140139P4140138

P4130134P4130133

P4130132P4140136P4140137P4140135

«ΚΑΡΑΒΑΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΟΡΑ-ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΑΣ

Μαρ 202228

3η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ   ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ-ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ

1.ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

Στόχοι του εργαστηρίου:

  • Δεξιότητες μάθησης(κριτική σκέψη-Επικοινωνία-Συνεργασία-Δημιουργικότητα)
  • Δεξιότητες Ζωής(κοινωνικές δεξιότητες-εν συναίσθηση και ευαισθησία -διαμεσολάβηση-επίλυση συγκρούσεων)
  • Δεξιότητες διαμεσολάβησης και κοινωνικής εν συναίσθησης(εν συναίσθηση και ευαισθησία-διαμεσολάβηση-επίλυση συγκρούσεων)

1ο Εργαστήριο– Δέσιμο και συνοχή της ομάδας

P3300066P3300067P3300068P3300069P3300070

P3300057P3300061P3300064P3300065P3300075P3300076P3300077P3300078

P3300079P3300080P3300081

2ο εργαστήριο–Χωρίς νερό ,τροφή και στέγη….. μας χρειάζονται

Παραμύθι χωρίς όρια

ΜΕΛΑΚ ΜΟΝΟΣ της Αργυρώς Πιπίνη Εικονογράφηση: Αχιλλέας Ραζής ,Εκδόσεις Καλειδοσκόπιο

https://www.youtube.com/watch?v=J_kUdgZxYZI

3ο εργαστήριο–Δικαιώματα του παιδιού:

Η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα

https://www.youtube.com/watch?v=WQJhuAfVTqo

ζωγραφίζοντας τα δικαιώματα μας:
P3310093P3310094
P3310108P3310107P3310106P3310105P3310104P3310103P3310102P3310101P3310100P3310098P3310109

4ο εργαστήριο —οι φόβοι των παιδιών φόβοι όλων μας.

τα παιδιά εκφράζουν και ζωγραφίζουν τους φόβους τους.

P4010119P4010120P4010121P4010118P4010124

τους κάναμε μπάλες και τους πετάξαμε μακριά….

P4010125P4010126P4010127P4010128

Μετά  βάλαμε τους φόβους μας μέσα σε μια ονειροπαγίδα….   για να τους πάρει μακριά

P3310111P4010129P4010135P4010141P4010139

Η αλυσίδα της φιλίας

P3300073

5ο εγαστήριο –οι φόβοι των παιδιών φόβοι όλων μας.

Το βαλιτσάκι του πρόσφυγα

Ρωτήσαμε τα παιδιά για ποιο λόγο πιστεύουν ότι κάποιοι άνθρωποι αναγκάζονται να αφήσουν τα σπίτια τους και να αναζητήσουν την τύχη τους αλλού; Τα παιδιά είπαν:
Επειδή θέλουν να γνωρίσουν καινούρια μέρη, να πάνε ταξίδι, γιατί δεν τους αρέσει το σπίτι τους, γιατί δεν τους αρέσει η χώρα τους, γιατί δεν έχουν πολλούς φίλους εκεί, γιατί γίνεται πόλεμος κλπ.

 

 

 

 

 

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΟ 2022-2023

Φεβ 202221

ΕΓΓΡΑΦΕΣ 2022-2023

Το Υπουργείο Παιδείας με το έγγραφο του Φ.6/18466/Δ1/18-2-2022 ενημερώνει για τις αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2022-2023.

Οι εγγραφές θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2022.

Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/τριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Με το άρθρο 1 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020/8-5-2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια νηπιαγωγεία γενικής παιδείας γίνονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov. gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής.

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους , σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2022-2023, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία εγγραφής, όπως αυτή ορίζεται στις σχετικές διατάξεις του άρθρου 34 του ν. 4704/2020 (Α’ 133). Σύμφωνα με αυτές, στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2022-23, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2018 και τα Νηπιαγωγεία υποχρεούνται να δεχτούν όλες τις αιτήσεις νηπίων και προνηπίων που έχουν γεννηθεί κατά τη διάρκεια του έτους αυτού.

Επισημαίνεται ότι κατά την περίοδο των εγγραφών, αποτελεί ευθύνη των Διευθυντών/τριών – Προϊσταμένων των σχολικών μονάδων η μέριμνα για την τήρηση των εκάστοτε απαιτούμενων μέτρων αποφυγής διασποράς του κορωνοϊού όπως αυτά έχουν ανακοινωθεί από το ΥΠΑΙΘ και από τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (Ε.Ο.Δ.Υ.)

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΓΡΑΦΩΝ

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης, για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα: 4

  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικώνδιαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.

  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767):

  • α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

  • β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

  • γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/τρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

  • δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,

  • ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα εντός της προσθεμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/τρια- Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου και η οποία θα ανακοινωθεί μετά τη λήξη των εγρραφών και την οριστικοποίηση των πινάκων εγγραφών.

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :

α) η αίτηση εγγραφής και τα δικαιολογητικά για το προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα ή/και το τμήμα πρόωρης υποδοχής

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.)

γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25). 5

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του. Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767), οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της.

Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/ κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr).

Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.

Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες όπως: πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα καταχώρισης αίτησης, με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα (παρ. 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767).

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΟ 2022-2023    

ΧΕΙΜΩΝΑΣ

Φεβ 202214

P1130009P1130010P1130012P1130013P1130011P1130014

το σπιτάκι του χειμώνα

P1190022P1190023P1190024P1190019P1190018P1190020

« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »

Πρόσφατα σχόλια

Ιστορικό

Δεκέμβριος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Το Νηπιαγωγείο μας βρίσκεται στην περιοχή του Σκινέ, την Μεσοκεφάλα. Ιδρύθηκε το 1998, μετά τη συγχώνευση των Νηπιαγωγείων του Σκινέ, Φουρνέ, και Μεσκλών όπου στεγάστηκαν στο καινούργιο κτήριο μαζί με το Δημοτικό σχολείο. Το σχολικό συγκρότημα ονομάστηκε ΣΚΙΝΕ – ΦΟΥΡΝΕ. Τα παιδιά μεταφέρονται από οκτώ χωριά: <<ΣΚΙΝΕ, ΦΟΥΡΝΕ, ΜΕΣΚΛΑ, ΛΑΚΚΟΥΣ, ΚΑΡΑΝΟΥ, ΟΡΘΟΥΝΙ, ΠΡΑΣΕΣ,  και ΣΕΜΠΡΩΝΑΣ>>.

Το Νηπιαγωγείο Σκινέ-Φουρνέ είναι 1/θεσιο για το σχολικό έτος 2025-2026 και λειτουργεί με ένα τμήμα πρωινού υποχρεωτικού και ένα τμήμα ολοήμερου προαιρετικού προγράμματος. Το πρωινό υποχρεωτικό τμήμα λειτουργεί από τις 7.30 π.μ. έως τις 12.45 μ.μ. και το προαιρετικό ολοήμερο τμήμα από τις 12.45 μ.μ. έως τις 15.45 μ.μ. Τα παιδιά είναι σχεδόν όλα μεταφερόμενα.

Βρίσκεται στον ισόγειο χώρο του Δημοτικού σχολείου.

 

Διάκριση Bravo Schools

Διάκριση Bravo Schools


Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων