Η ΦΙΛΙΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ

Δεκ 20175

Τα δύο τμήματα του Νηπιαγωγείου μας θα ασχοληθούμε φέτος με το Πρόγραμμα  <<Η ΦΙΛΙΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ>>.

Υπεύθυνη νηπιαγωγός :Ευαγγελάκη Αγγελική και συμμετέχουν στο πρόγραμμα η Ιωάννου Ζωή και η Ξυνορόδου Χαρίκλεια.

Ξεκινήσαμε να παρατηρούμε τί κάνουν οι φίλοι μαζί:

συνεργάζονται στο παιχνίδι

στολίζουν το Χριστουγεννιάτικο δέντρο.

 

 

 

 

 

διακοσμούν το εργαστήρι του Αι Βασίλη

 

 

 

 

ΤΟ ΑΣΤΕΡΙ ΤΗΣ ΦΙΛΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΦΩΡΕΙΝΟ ΟΤΑΝ…..μοιραζόμαστε,αποφεύγουμε να χτυπάμε, λέμε κάτι που μας πληγώνει ή δεν μας αρέσει ,χρησιμοποιούμε γλυκές λέξεις,δεν βρίζουμε,είμαστε αγαπημένοι,λύνουμε τις διαφωνίες μας με λέξεις….

 

Η ΦΙΛΙΑ ΔΥΝΑΜΩΝΕΙ ΟΤΑΝ…

αποφεύγουμε να διακόπτουμε

 

 

 

 

όταν αγαπάμε τους φίλους μας

 

 

 

όταν περιμένουμε

 

όταν βοηθάμε

 

 

 

 

Η ΦΙΛΙΑ ΕΞΑΣΘΕΝΕΙ ΟΤΑΝ….

βρίζουμε

 

 

 

 

 

κοροϊδεύουμε

 

 

 

 

όταν κάνουμε φασαρία

 

 

 

μας μουτζουρώνουν την ζωγραφιά μας

 

 

 

 

μας αρπάζουν και μας καταστρέφουν τα παιχνίδια

Οι φίλοι συνεργάζονται και ζωγραφίζουν τους στόχους για το 2018

Η αλυσίδα της φιλίας

Γίναμε ζωγράφοι και ζωγραφίσαμε ένα φίλο μας που έκανε το μοντέλο:

μακέτα του παραμυθιού

παραμύθια για την φιλία

το φαναράκι της φιλίας

αποτυπώνοντας τις παροιμίες με κολάζ

το ζάρι  για παιχνίδια φιλίας

το ρολόι της φιλίας 

Εικαστική απόδοση  τον πίνακα του Viktor Gabriiel Gilbert<<οι καλύτεροι φίλοι>>

Οι καλύτεροι φίλοι -Victor Gabriel Gilbert

Αποτυπώσαμε την φιλία στα αγγεία και πειραματιστήκαμε  με διάφορες τεχνικές (ερυθρόμορφες -μελανόμορφες τεχνικές)

ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ “Η ΦΙΛΙΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ “

Η αξιολόγηση ήταν διαρκής. Αρχικά διαπιστώθηκε το επίπεδο εμπειριών, γνώσεων δεξιοτήτων των παιδιών. Στην πορεία ελέγχονταν συστηματικά η πορεία των παιδιών στην ανάπτυξη νέων αντιλήψεων και στάσεων μέσα από καλλιτεχνικές οδούς. Στο τέλος  σε ατομικό και συλλογικό επίπεδο διερευνήθηκε η ανάπτυξη και επίτευξη των στόχων μας. Μέσα από συζητήσεις με τα παιδιά για το πως βίωσαν την εμπειρία του προγράμματος και εξερεύνησαν το θέμα. Επιπλέον με  παρατήρηση και καταγραφή της συμμετοχής των παιδιών στις δραστηριότητες, της αλληλεπίδρασης και επικοινωνίας και της αισθητικής απόλαυσης που απόλαβαν.

Οι σκοποί και στόχοι μας επετεύχθη σαν σε μεγάλο βαθμό. Επεξεργαστήκαμε όλες τις θεματικές περιοχές σύμφωνα με τον αρχικό προγραμματισμό. Τα παιδιά απέκτησαν γνώσεις, ανέπτυξαν δεξιότητες, υιοθέτησαν στάσεις και συμπεριφορές με αποτέλεσμα την αποτελεσματικότερη επίλυση προβλημάτων, τη μείωση της επιθετικότητας και των συγκρούσεων, την κατανόηση και αποδοχή της διαφορετικότητας και της αντίθετης άποψης.

Μέσα από την επεξεργασία του θέματος με όχημα τις τέχνες, τη συνεργατική, βιωματική και ενεργητική μάθηση, διευκολύνθηκε η κοινωνική αλληλεπίδραση, διευρύνθηκε η καλλιτεχνική έκφραση, η επικοινωνία. Αναδείχθηκε η σχέση με το παρελθόν και η σχέση με τον <<άλλον>>, μέσα από την κατανόηση και το σεβασμό της ιδιαιτερότητας του άλλου. Ενθαρρύνθηκε τόσο  η δημιουργία νέων, όσο  και η διατήρηση φιλικών σχέσεων.

Παρατηρήθηκε ενίσχυση της αυτοεκτίμησης, της συμμετοχής, της ενσυναίσθησης καθώς και των κοινωνικών δεξιοτήτων ανάπτυξης και διατήρησης φιλίας.

Ενεργοποιήθηκαν φυσικές ικανότητες των παιδιών, αφυπνίστηκε η περιέργεια και η   δημιουργικότητα. Δόθηκαν πλείστες ευκαιρίες για πειραματισμό με υλικά και τεχνικές. Αναπτύχθηκε το  ενδιαφέρον για  την καλλιτεχνική δημιουργία και η τέχνη ειδώθηκε τόσο ως μέσο αισθητικής απόλαυσης ,όσο και έκφρασης και επικοινωνίας μεταξύ των ανθρώπων.

Ενισχύθηκε το θετικό, ευχάριστο  και  δημιουργικό κλίμα στην τάξη. Επιπλέον, η ικανότητα προσαρμογής στο περιβάλλον με ουσιαστικότερη επικοινωνία και εναλλακτικούς διαύλους επικοινωνίας (χορός,εικαστικά, θέατρο, τραγούδι) καθώς και  η χρήση διαλόγου. Αναπτύχθηκαν αξίες όπως η αλληλεγγύη, αληλλοβοήθεια, στοργή και κατανόηση.

Αναπτύχθηκε η αισθητική αντίληψη και έκφραση μέσω  θεατρικών   αυτοσχεδιασμών αλλά και δεξιοτήτων οργάνωσης, εκτέλεσης και παρουσίασης.

Σε επαγγελματικό επίπεδο υπήρξε  πλούσια ενδοσχολική επικοινωνία και συνεργασία  και το πρόγραμμα συντέλεσε στην προσωπική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών.

Οι μαθητές μας  βελτίωσαν στη πράξη ατομικές και κοινωνικές δεξιότητες. Το πρόγραμμα  συνδέθηκε και αλληλεπίδρασε στενά με  τις υπόλοιπες μαθησιακές περιοχές του αναλυτικού μας προγράμματος, τις δράσεις και άλλα προγράμματά μας κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Μας βοήθησε στην καλύτερη κατανόηση συμπεριφορών των παιδιών και τη δημιουργική διαχείρισή τους.

Η διάχυση του προγράμματος στο πλαίσιο των καλών πρακτικών θα παρουσιαστεί με μορφή έκθεσης και δρώμενου κατά την τελική μας γιορτή στο δημοτικό σχολείο και στους γονείς καθώς και με τη συμμετοχή μας  με  έκθεση, στο φεστιβάλ μαθητικής δημιουργίας Οικόκρητο.

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα σχόλια

Ιστορικό

Νοέμβριος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Το Νηπιαγωγείο μας βρίσκεται στην  περιοχή του Σκινέ την Μεσοκεφάλα. Ιδρύθηκε το 1998, μετά την συγχώνευση των Νηπιαγωγείων του Σκινέ, Φουρνέ, Μεσκλών  όπου στεγάστηκαν στο καινούργιο κτήριο μαζί με το Δημοτικό σχολείο. Το σχολικό συγκρότημα ονομάστηκε ΣΚΙΝΕ ΦΟΥΡΝΕ. Τα παιδιά μεταφέρονται από οκτώ χωριά<<ΣΚΙΝΕ,ΦΟΥΡΝΕ,ΜΕΣΚΛΑ,ΛΑΚΚΟΥΣ,ΚΑΡΑΝΟΥ,ΟΡΘΟΥΝΙ,ΠΡΑΣΕΣ, ΣΕΜΠΡΩΝΑΣ>>

Το Νηπιαγωγείο Σκινέ-Φουρνέ είναι 2/θεσιο και λειτουργεί το σχολικό έτος 2024-2025 με δύο τμήματα βασικού κι δύο τμήματα προαιρετικού προγράμματος. Κάθε βασικό τμήμα λειτουργεί από τις 8.οο πμ έως τις 12.45 μμ. Το προαιρετικό τμήμα από τις 12.45 μμ έως τις 15.45 μμ. Τα παιδιά είναι μεταφερόμενα σχεδόν όλα.

Βρίσκετε στο ισόγειο χώρο του Δημοτικού σχολείου.

 



Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων