Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα ατόμων με αναπηρία, πραγματοποιήθηκαν στο σχολείο μας δράσεις με σκοπό την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση των παιδιών σχετικά με την αναπηρία και την αποδοχή της διαφορετικότητας,και προβλήθηκαν βίντεο που αφορούν τόσο στις κινητικές όσο και στις αισθητηριακές αναπηρίες.
Τα παιδιά γνώρισαν τον τρόπο επικοινωνίας των ατόμων με σοβαρά προβλήματα όρασης και εξερεύνησαν απτικά αντικείμενα, έχοντας κλειστά τα μάτια. Ακόμη ζωγράφισαν χρησιμοποιώντας το στόμα τους, βιώνοντας τη δυσκολία που έχουν τα άτομα τα οποία δεν έχουν χέρια.
Την Πέμπτη 30 Νοεμβρίου και στον αύλειο χώρο του 1ου και 2ου κτιρίου του σχολείου μας, χάρη στην άμεση ανταπόκριση του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων και στην ευγενική χορηγία των φυτωρίων Μαλικάς, πραγματοποιήθηκε δεντροφύτευση ελιάς και κουμαριάς αντίστοιχα, με την ενθουσιώδη υποδοχή όλων των παιδιών!
Ευχαριστούμε θερμά τον πρόεδρο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων κ. Παναγιώτη Αγγελίδη για την οργάνωση της δράσης μαζί με τις κυρίες Αλεξάνδρα και Μαρία, μέλη του Συλλόγου, καθώς και τους κυρίους Ευριπίδη και Ιωάννη από τα Φυτώρια Μαλικάς για την επιτυχή ολοκλήρωση του έργου.
Δέντρο στην αυλή
Να πως στέκει η ζωή
και μεγαλώνει.
Την Τετάρτη 15 Νοεμβρίου, η κ. Ανθή Θάνου και ο κ. Αλέξανδρος Μακρής επισκέφθηκαν με τα Παραμυθοτράγουδά τους το 2ο κτίριο του σχολείου μας, και μας παρουσίασαν ένα μοναδικό “πάντρεμα” αφήγησης και μουσικής στα τρία λαϊκά παραμύθια: Ο κότσυφας και η αλεπού, Το φτωχό καλό παιδί, Η γρια με το ραβδί.
Την Τρίτη 17 Οκτωβρίου στο 2ο κτίριο του σχολείου μας, όλα τα παιδιά παρακολούθησαν με ενθουσιασμό και συμμετείχαν ενεργητικά στο πλούσιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Άμεσης Δράσης και της ομάδας ΔΙ.ΑΣ.
Ευχαριστούμε ιδιαίτερα τους υπεύθυνους δράσης, Αστυνόμο Β. Αγγελίδη Παναγιώτη και Υπαστυνόμο Β. Μελετλίδου Βασιλική, καθώς και όλα τα εμπλεκόμενα μέλη, για την αξέχαστη εμπειρία που μας πρόσφεραν!
Την Πέμπτη 5 Οκτωβρίου πραγματοποιήθηκε στο νηπιαγωγείο μας ενημέρωση για την κατάλληλη συμπεριφορά την ώρα του σεισμού, άσκηση στο σχολείο, εκπαιδευτικές δραστηριότητες και φύλλα εργασίας σχετικά με το θέμα.
Σήμερα, 4 Οκτωβρίου, με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα Ζώων, διαβάσαμε το παραμύθι των Bill Martin και Eric Carle με τίτλο “Πες μου καφέ αρκούδα τι βλέπεις;” και παίξαμε ένα κινητικό παιχνίδι παριστάνοντας τα ζώα που εμφανίζονται στο βιβλίο!
Γνωρίσαμε τον Πάμπλο Πικάσο μέσα από το σκίτσο του “Ο σκύλος” και προβληματιστήκαμε σχετικά με το τι έχουν ανάγκη τα ζωάκια για να είναι ευτυχισμένα.
Και ζωγραφίσαμε ατομικά τις ανάγκες των ζώων!
Σε ζευγάρια ρωτήσαμε ο ένας τον άλλο “Ποιο είναι το αγαπημένο σου ζώο“;
Στην ολομέλεια το κάθε ζευγάρι ενημέρωσε ποιο είναι το αγαπημένο ζώο του φίλου του.
Την Δευτέρα 11/9/2023 έγινε ο αγιασμός στο Νηπιαγωγείο μας με την παρουσία και τις ευχές των γονέων, των τοπικών αρχών και τις ευλογίες του Θεού μέσω του παπα-Λάμπρου.
Τα παιδιά ζωντάνεψαν και πάλι με τις φωνές τους τον χώρο του σχολείου!
Η 11η του Σεπτέμβρη έφτασε και το σχολικό ταξίδι ξεκινά. Άλλος ένας κύκλος παιχνιδιού, μάθησης και γνώσης θα κάνει την αρχή του. Ευχόμαστε σε όλους μας, γονείς, παιδιά και εκπαιδευτικούς, υγεία και δύναμη για μια όμορφη, χαρούμενη, εποικοδομητική και δημιουργική σχολική χρονιά, γεμάτη χαρές και επιτυχίες!!!
Σας ενημερώνουμε ότι ο Αγιασμός των παιδιών και των 2 κτηρίων θα γίνει στο 2ο κτήριο (δίπλα στον παιδικό σταθμό, Κολοκοτρώνη 28) τη Δευτέρα 11/9 στις 9:45 π.μ.. Μετά τον αγιασμό θα παραμείνετε στο νηπιαγωγείο για να συζητήσουμε λειτουργικά θέματα στον εσωτερικό χώρο. Τα παιδιά θα παραμείνουν στον αύλειο χώρο μαζί με τις εκπαιδευτικούς. Στη συνέχεια θα μπείτε στις τάξεις των παιδιών σας, για να κάνετε μια πρώτη γνωριμία με τις Νηπιαγωγούς και να δείτε το χώρο. Μετά θα αποχωρήσετε μαζί με τα παιδιά σας.
Έτοιμοι ;;;;;
Ξεκινάμε λοιπόν το ταξίδι μας στον Μαγικό κόσμο του Νηπιαγωγείου!!!!!!!!!!!!!!!!!
Μία σοβαρή δράση για τη βιωσιμότητα του πλανήτη και μια αγαπημένη συνήθεια εδώ και κάποιους μήνες στο σχολείο μας, στο 1ο Νηπιαγωγείο Πλαγιαρίου προέκυψε από το εργαστήριο Δεξιοτήτων «Φροντίζω το περιβάλλον – Κομποστοποίηση».Τα παιδιά έμαθαν με βιωματικό τρόπο τα μυστικά και τα στάδια της χουμοποίησης και τα οφέλη της στο περιβάλλον.
Από τις αρχές του Μάρτη ήρθε στο σχολείο μας ο κομποστοποιητής από το δήμο Θέρμης. Στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού μας προγράμματος είχαν προηγηθεί μία σειρά από πολυποίκιλες δράσεις ξεκινώντας από το Αγαπημένο μου φαγητό: το «καύσιμο» του οργανισμού, το οικολογικό αποτύπωμα της τροφής και τη σχέση τροφής – γης, τη Μεσογειακή διατροφή με φρούτα και λαχανικά που τα ανακαλύψαμε εκ νέου, τα γευτήκαμε και κυρίως τα χρησιμοποιήσαμε για να θέσουμε σε λειτουργία τον κομποστοποιητή μας μαζί με τα φύλλα της αυλής. Γνωρίσαμε πολύ αναλυτικά τη μέθοδο της χουμοποίησης και φιλοξενήσαμε ένα εκτροφείο γεωσκώληκων μέσα στην τάξη για να επισπεύσουμε τη διαδικασία.
Καθημερινά τα παιδιά είχαν πλέον την ευκαιρία στο σχολείο να πετάνε τα οργανικά τους σκουπίδια ( φλούδες μπανάνας, τσόφλια αβγού, ρολά από χαρτί υγείας κ.ά.) στον κάδο του κομποστοποιητή αλλά και να φέρνουν από το σπίτι με τη συμμετοχή των γονέων τους.
Ενθουσιασμένοι με όλη αυτή τη σοβαρή δράση για την προστασία του περιβάλλοντος θελήσαμε να πάρουμε ακόμα πιο σοβαρά το ρόλο μας ως μικροί υπεύθυνοι πολίτες αυτού του τόπου και να ενημερώσουμε σχετικά και τους κατοίκους του Πλαγιαρίου.
Έτσι λοιπόν πήραμε τα πλακάτ μας, γραμμένα και ζωγραφισμένα από τα παιδιά, κάναμε πρόβα τα συνθήματά μας, τον τρόπο ενημέρωσης των πολιτών, φορέσαμε το θάρρος μας και βγήκαμε το πρωί της Τετάρτης 31 Μαΐου από την τάξη μας και συγκεντρωθήκαμε στο μικρό χώρο πράσινου απέναντι από το σχολείο για να ενημερώσουμε τους κατοίκους του Πλαγιαρίου για την Κομποστοποίηση.
Εκεί λοιπόν κοντά στους μεγάλους κάδους της ανακύκλωσης και των σκουπιδιών περάσαμε το μήνυμα “Μειώστε τα σκουπίδια”, φωνάξαμε δυνατά «Κομπόστ, κομπόστ κάνε κομπόστ, να μπει στα λουλουδάκια μας να κάνει τα σποράκια μας», μοιράσαμε τα σχετικά ενημερωτικά φυλλάδια που είχαμε ετοιμάσει και μιλήσαμε με όλους τους γονείς, γιαγιάδες, θείους, γείτονες, την κ. Ψαροπούλου, συνεργάτη μας από το δήμο Θέρμης που ήρθαν πρόθυμα να υποστηρίξουν την πρωτοβουλία μας και να ακούσουν όσα χρήσιμα είχαμε να τους πούμε.
Τα παιδιά του 1ου Νηπιαγωγείου Πλαγιαρίου επιλέγουν την κομποστοποίηση στο σχολικό περιβάλλον και την προτείνουν στο οικιακό για έναν υγιή πλανήτη με υγιή παιδιά που προτιμούν τα φρούτα και τα λαχανικά!
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.