Άρθρα ανά μήνα: Μάιος 2026
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΑΡΩΜΑΤΙΚΩΝ ΦΥΤΩΝ ΚΑΙ ΒΟΤΑΝΩΝ
Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΄΄6΄΄
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ: ΄΄ΟΙ ΝΕΡΟΕΞΕΡΕΥΝΗΤΕΣ΄΄
Στα πλαίσια του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων με τίτλο:΄΄Οι Νεροεξερευνητές΄΄, οι μαθητές/ τριες έμαθαν για τον Κύκλο του Νερού μέσα από παραμύθια, ψηφιακά παιχνίδια στον διαδραστικό πίνακα, ατομικές εργασίας και πειράματα με το νερό.
Επίσης, έμαθαν για τη χρησιμότητα του νερού και έφτιαξαν ομαδικό κολλάζ από ΄΄σταγόνες΄΄ στις οποίες παρουσιάζουν τους τρόπους που εξοικονομούμε νερό.
Επίσης, δραματοποίησαν τον κύκλο του Νερού, μαθαίνοντας για το φυσικό αυτό φαινόμενο με βιωματικό τρόπο.
Οι μαθητές/τριες ήρθαν σε άμεση επαφή με το Νερό, παίζοντας ομαδικά παιχνίδια στην αυλή με τη χρήση του νερού.
Αφού διαβάσαμε το παραμύθι ΄΄Η μικρή Γοργόνα πως να ζήσει στο σκουπιδονήσι;΄΄ οι μαθητές/τριες ζωγράφισαν τη γοργόνα που κολυμπάει σε βρώμικη θάλασσα και στη συνέχεια είδαμε πως είναι ένα βρώμικο νερό χρησιμοποιώντας μια λεκάνη με νερό και σκουπίδια και φανταστήκαμε πως θα ήταν να κολυμπάμε κι εμείς μέσα σε αυτό το νερό!
Στο τέλος, με αφορμή τη λέξη Νερό, μάθαμε το γράμμα ΄΄Ν΄΄ και οι μαθητές/ τριες πήραν έπαινο για τη συμμετοχή τους στο Εργαστήριο Δεξιοτήτων!
ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ”Ν”
ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ
Στα πλαίσια του εκπαιδευτικού προγράμματος “Ομαλή Μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό”, την Παρασκευή 8 Μαίου, πραγματοποιήθηκε από τα νήπια, επίσκεψη στο Σχολικό Κέντρο Καμποχώρων, όπου έγινε ξενάγηση από τους εκπαιδευτικούς και οι μαθητές/τριες ήρθαν σε μια πρώτη επαφή με τους χώρους του σχολείου, γνωρίστηκαν με τους μαθητές/τριες του δημοτικού και πραγματοποίησαν κοινές δραστηριότητες !





































































































































