Άρθρα ανά μήνα: Απρίλιος 2026
Το γράμμα ”Δ”
Ο αριθμός 5
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ: ” ΓΙΑ ΔΟΝΤΙΑ ΓΕΡΑ, ΤΡΩΩ ΠΑΝΤΑ ΣΩΣΤΑ”
Με αφορμή το Εργαστήριο Δεξιοτήτων με τίτλο: ”Για Δόντια γερά, τρώω πάντα σωστά ‘‘, επισκέφθηκε το νηπιαγωγείο μας ο οδοντίατρος κ. Παρικάκης Κωνσταντίνος, ο οποίος μας μίλησε για τη στοματική υγιεινή και την τερηδόνα και μας έδειξε πως να βουρτσίζουμε σωστά τα δόντια μας, στα πλαίσια του εκπαιδευτικού προγράμματος “Βουρτσίζουμε μαζί!”
Συνεχίζοντας το Εργαστήριο Δεξιοτήτων, οι μαθητές/τριες αντιγράφουν τις λέξεις που έχουν σχέση με τη στοματική υγιεινή, κάτω από κάθε εικόνα.
Ταξινομούν τις τροφές που είναι καλές και εκείνες που κάνουν κακό στα δόντια μας, και σχηματίζουν το χαρούμενο και το λυπημένο δοντάκι!
Μετράνε τις οδοντόβουρτσες σε κάθε κουτάκι, και κολλάνε το καθένα στον σωστό αριθμό.
Παίζουνε ψηφιακά εκπαιδευτικά παιχνίδια γνώσεων στο διαδραστικό πίνακα!
Παίζουν παιχνίδι με το ζάρι, και ζωγραφίζουν το δόντι με τον αριθμό που μας δείχνει το ζάρι.
Και τέλος, περνάμε στη δράση… φέρνουμε τις οδοντόβουρτσές μας από το σπίτι και με βιωματικό τρόπο μαθαίνουμε πως να βουρτσίζουμε σωστά τα δόντια μας!
ΤΟ ΠΑΣΧΑ
Καθώς το Πάσχα πλησιάζει, κατασκευάζουμε Πασχαλινά Αυγά από χαρτόνι, τα οποία διακοσμούμε με λαγουδάκια και πεταλούδες, και πλέκουμε γύρω γύρω μαλλί!
Ζωγραφίζουμε ελεύθερα, όπως μας αρέσει, τον Πασχαλινό Λαγό με το καρότο του!
Ζωγραφίζουμε και κόβουμε πασχαλινά αυγά και κατασκευάζουμε Πασχαλινό Καλαθάκι!
Παίζουμε ψηφιακά παιχνίδια και βάζουμε τα γεγονότα της Μεγάλης Εβδομάδας στη σειρά.
Στη συνέχεια, βάφουμε με μαύρη τέμπερα και πινέλο ανακυκλώσιμα ρολά υγείας, και φτιάχνουμε αυγοθήκες σε σχήμα Πασχαλίτσα!
Βάφουμε τα πασχαλινά αυγά μας με την τεχνική του ρυζιού!
Και κατασκευάζουμε τις πασχαλινές μας Λαμπάδες με το Άγιο φως!







































































































































