Εγγραφές στο Νηπιαγωγείο για το σχολικό έτος 2025-2026-Παράταση προθεσμίας

Παράταση προθεσμίας



Λήψη αρχείου

Οι εγγραφές για το σχολικό έτος 2025-2026 θα πραγματοποιηθούν  ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ από 5 έως 31 Μαρτίου 2025.



Λήψη αρχείου

Εγγραφές μετά την 31η Μαρτίου 2025 θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/τριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Συγκεκριμένα, εγγράφονται μαθητές και μαθήτριες που έχουν γεννηθεί έως 31 Δεκεμβρίου 2021.Η εγγραφή των πρoνηπίων στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου (δηλαδή παιδιά που φοιτούσαν την προηγούμενη χρονιά ως προνήπια και την επόμενη ως νήπια) γίνεται αυτεπάγγελτα  και όσοι γονείς επιθυμούν να φοιτήσουν τα παιδιά τους στο προαιρετικό ολοήμερο τμήμα να καταθέσουν τη σχετική αίτηση στο νηπιαγωγείο

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΓΡΑΦΩΝ

Οι εγγραφές γίνονται με ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής θα υποβάλλει ο γονέας/κηδεμόνας για το Νηπιαγωγείο που ανήκει, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας του σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Στο νηπιαγωγείο μας εγγράφονται μαθητές που η διεύθυνση κατοικίας του γονέα/κηδεμόνα είναι στην περιοχή του 2ου Νηπιαγωγείου Ιωαννίνων 

https://blogs.sch.gr/2nipioan/files/2024/03/ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΗ-ΚΑΤΑΝΟΜΗ-2024-2025-2.pdf

Περιφέρεια του 2ου Νηπιαγωγείου Ιωαννίνων τελικό

Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής

Για την εγγραφή του προνηπίου ο γονέας/ κηδεμόνας πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα:

Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής /https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του

Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet)

Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:

  1. Τα στοιχεία του προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
  2. Τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου, σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας ,τα οποία προσκομίζονται στο σχολείο
  3. Τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει: Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/τρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.
  4. Εάν επιθυμεί τη φοίτηση του προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα
  5. Τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του προνηπίου».

ΠΡΟΣΟΧΗ: Στο Νηπιαγωγείο θα πρέπει να προσκομισθούν στο χρονικό διάστημα από 5-24  Μαρτίου 2025, μετά  από  επικοινωνία για ραντεβού  στο τηλέφωνο του Νηπιαγωγείου 2651075384  

1. ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ 2025-26 (κάντε κλικ για να την εκτυπώσετε)

2.Ατομικό Δελτίο υγείας, ΑΔΥΜ   (κάντε κλικ για να το εκτυπώσετε)  συμπληρωμένο από τον γιατρό του παιδιού

3.Βιβλιάριο Υγείας, του/της μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια.

4. Aίτηση στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα (κάντε κλικ για να την εκτυπώσετε)

5.Βεβαίωση από ΚΕΔΑΣΥ, ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, ΕΦΟΣΟΝ ΥΠΑΡΧΕΙ, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.  Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

6 Υπεύθυνη Δήλωση συναίνεσης έτερου γονέαpdf (κάντε κλικ για να την εκτυπώσετε)

Χαρούμενη Αποκριά! Καλή Σαρακοστή!

Screenshot 8

 

 

 

 

Δράση για την Πανελλήνια Ημέρα Φιλάθλου

Η Ημέρα Φιλάθλου έχει ως στόχο να προωθήσει τις θετικές αξίες του αθλητισμού και να καλλιεργήσει το φίλαθλο πνεύμα page 0001

06edd66acf1906fbbd9afcf838a942c5

Σταμάτησε το Bullying:Μίλα τώρα-Δράση σε συνεργασία με το “Χαμόγελο του παιδιού”

Η δράση και το μήνυμά μας!!!



Λήψη αρχείου

Εργαστήρια Δεξιοτήτων- Θεματικός Κύκλος: «Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία» «Με το ρομποτάκι οδηγό, τα Σχήματα ανακαλύπτω εγώ!!!»



Λήψη αρχείου

Παρακολούθηση Εκπαιδευτικού προγράμματος στο Μουσείο Αργυροτεχνίας:«Ήφαιστος- Όταν η φωτιά συνάντησε τη μεταλλουργία»

01.GR PIOP 111032 VAR5183

Την Τετάρτη  12 Φεβρουαρίου 2025, οι μαθητές/τριες  μας είχαν τη χαρά να παρακολουθήσουν ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα με πολύ ενδιαφέρουσα θεματική, στο Μουσείο Αργυροτεχνίας.Το πρόγραμμα «Ήφαιστος- Όταν η φωτιά συνάντησε τη μεταλλουργία» συνδέει τη μυθολογία με τη μεταλλουργία και εισάγει τους μαθητές στον κόσμο της Αργυροτεχνίας με έναν ευχάριστο τρόπο.

Ακολούθησε ξενάγηση στα εντυπωσιακά εκθέματα του μουσείου. Ευχαριστούμε θερμά τις υπεύθυνες του Μουσείου  για την υλοποίηση του προγράμματος!

Παρακολούθηση θεατρικής παράστασης :“Η Ιστορία του γάτου που έμαθε σ’ ένα γλάρο να πετάει”από το Θέατρο “Συμπαιγνία”

Οι μαθητές του νηπιαγωγείου μας παρακολούθησαν τη θεατρική παράσταση από το θέατρο “Συμπαιγνία”

“Η Ιστορία του γάτου που έμαθε σ’ ένα γλάρο να πετάει” του Luis Sepúlveda

«Πετάει όποιος τολμάει να πετάξει!

Το έργο
Ο Ζορμπάς, ένας γάτος μαύρος και πελώριος, λιάζεται στο μπαλκόνι του, όταν ένας γλάρος πέφτει δίπλα του. Κι από τη στιγμή αυτή, ξεκινάει μια μεγάλη και δύσκολη περιπέτεια. Ο Ζορμπάς πρέπει να κινήσει γη και ουρανό για να βοηθήσει τον γλάρο!
Θα καταφέρει ο Ζορμπάς να κρατήσει τις τρεις υποσχέσεις, που δίνει στον γλάρο; Είναι ποτέ δυνατόν ένας γάτος να μάθει σ’ ένα γλάρο να πετάει; Από ποιους θα ζητήσει βοήθεια; Τί ρόλο μπορεί να παίξει ένας ποιητής σ’ όλη αυτήν την ιστορία;
Μια ιστορία για την αγάπη, την φιλία, την τόλμη και το θάρρος. Μια ιστορία ενσυναίσθησης και συμπερίληψης. Μια ιστορία για το κακό, που προκαλεί ο άνθρωπος στο περιβάλλον και σ’ όλα τα πλάσματα, που ζούνε σ’ αυτό.
Μια ιστορία για τη διαφορετικότητα και την μοναδικότητα του καθένα, γεμάτη ευαισθησία και τρυφερότητα!

Screenshot 4

474542947 1186523186808005 3875403876786138228 n

 

Η συμμετοχή μας στο Μαθητικό Δημιουργικό Διαγωνισμό 2024-2025 του προγράμματος Αστέρι της Ευχής!

Δεν είναι απλά μια ευχή. Είναι πολλά παραπάνω.
Είναι φως στο σκοτάδι. Είναι δύναμη. Είναι ελπίδα. Είναι ζωή.

Ας δώσουμε όλοι μαζί δύναμη στην ευχή.

σχέδιο αστέρι

Ο εορτασμός των Τριών Ιεραρχών στο σχολείο μας

Στις 30 Ιανουαρίου, κάθε χρόνο, γιορτάζουμε τη μνήμη των Τριών Ιεραρχών, όπως καθιερώθηκε από το 1100 μ.Χ.. Η γιορτή τους, από το 1842, λέγεται και Γιορτή των Γραμμάτων, μια και οι Τρεις Ιεράρχες ήταν Μεγάλοι Δάσκαλοι αλλά και Πατέρες της Εκκλησίας.

Οι Τρεις Ιεράρχες είναι:

ο Μέγας Βασίλειος, ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος και ο Γρηγόριος ο Θεολόγος.

Η γιορτή τους είναι γιορτή της παιδείας και των γραμμάτων, γιορτή των δασκάλων και των μαθητών.

 

Εκκλησιασμός στον Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου Αγοράς

Τα σχολεία συνεργάζονται δημιουργικά προς όφελος των μαθητών τους: Ενημερωτική επιμορφωτική-συνάντηση με συμμετοχή νηπιαγωγείων της πόλης!

Με ιδιαίτερη χαρά 🙂 δεχτήκαμε την πρόσκληση του 10ου Νηπιαγωγείου, για να συμμετέχουμε μαζί με το 8ο και 19ο Νηπιαγωγείο  στην Ενημερωτική -Συμβουλευτική Συνάντηση για Γονείς/Κηδεμόνες και Εκπαιδευτικούς, με εισηγητή τον  αξιότιμο κ Βασίλη Κούτρα, Ιατρό με ειδίκευση στην Ψυχιατρική, Καθηγητή Αγωγής Υγείας στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και Επιστημονικό Διευθυντή του Κέντρου Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Ν. Ιωαννίνων «Σχεδία».

Η επιστημονική παρέμβαση και καθοδήγηση του κ Κούτρα κυρίως εστίασε σε θέματα, που αναδείχτηκαν  μέσα από τις ανησυχίες-ανάγκες και ερωτήματα των Γονέων/Κηδεμόνων, που αφορούν την ανατροφή -διαπαιδαγώγηση των παιδιών τους.

Έτσι, είχαμε την ευκαιρία, όλοι μαζί, να ενημερωθούμε, να προβληματιστούμε και να ανταλλάξουμε απόψεις για θέματα όπως:

  • Κανόνες Συμπεριφοράς και όρια
  • Διαχείριση συγκρούσεων
  • Ενίσχυση αυτοπεποίθησης και προάσπιση της ψυχικής υγείας των παιδιών
  • Εθισμός σε ηλεκτρονικές συσκευές και διαδίκτυο
  • Ο ρόλος της σύγχρονης οικογένειας –ποιοτικός χρόνος με τα παιδιά
  • Ο ρόλος της πανδημίας  στην ψυχοσύνθεση και συμπεριφορά των παιδιών

Ευχαριστούμε Θερμά τον κ. Βασίλη Κούτρα για την εθελοντική του προσφορά, την επιστημονική καθοδήγηση και στήριξη, καθώς και τους εκπαιδευτικούς του 10ου Νηπιαγωγείου για την άψογη φιλοξενία που προσέφεραν σε εμάς και τους γονείς κηδεμόνες των  Σχολείων μας.

1738242784178 1738242784188