“Little eplorers in action…” an etwinning project

Πρόκειται για ένα ευρωπαϊκό πρόγραμμα στο οποίο συμμετείχαμε 9 εκπαιδευτικοί από 7 διαφορετικά σχολεία της Ελλάδας, Κροατίας, Βουλγαρίας και Ισπανίας.

Το πρόγραμμα άρχισε τον Νοέμβριο και τελειώνει τον Μάιο. Σαν γενικό του στόχο έχει να γνωρίσει στα παιδιά τα μνημεία, τι είναι, γιατί πρέπει να τα σεβόμαστε, γιατί πρέπει να μαθαίνουμε γι’ αυτά και γιατί είναι σημαντικά για ολόκληρο τον κόσμο.

Στην αρχή του προγράμματος ρωτήσαμε τα παιδιά να μας πουν σχετικά για τα μνημεία.

Οι ερωτήσεις που τους κάναμε ήταν:

  1. Τι είναι μνημείο;
  2. Γνωρίζετε κανένα μνημείο;
  3. Από τι υλικά είναι φτιαγμένα;
  4. Έχετε επισκεφθεί κάποιο;
  5. Υπάρχει κάποιο μνημείο στην πόλη/ χώρα σου;

Φτιάξαμε ένα διάγραμμα με τις απαντήσεις των παιδιών.



Λήψη αρχείου

Το κάθε μέλος του προγράμματος αφού αποφάσισε με τους μαθητές του σχολείου του με ποιο μνημείο θ’ ασχοληθούν έψαξαν πληροφορίες γι’ αυτά στο διαδίκτυο. Οι μαθητές μας αποφάσισαν μέσω ψηφοφορίας ν’ ασχοληθούν με το “Μαντείο των Δελφών”. Ψάξαμε λοιπόν πληροφορίες στο διαδίκτυο και αποφασίσαμε ποιες πληροφορίες μας φάνηκαν πιο χρήσιμες για να μοιραστούμε με τους εταίρους μας.

https://wakelet.com/wake/JYnHR8wvqoIhm2EbNFS-t

Τα Χριστούγεννα πλησίαζαν και συνεργαζόμενοι με τ’ άλλα σχολεία φτιάξαμε μια κοινή χριστουγεννιάτικη κάρτα για να μοιράσουμε στους μαθητές μας. Η κάρτα είχε ευχές στη γλώσσα του κάθε εταίρου.



Λήψη αρχείου

file:///C:/Users/user/Downloads/Magic%20wishes.pdf

Στη συνέχεια ψάξαμε με τους μαθητές μας ποιο θα μας άρεσε να είναι το λογότυπο του προγράμματος.



Λήψη αρχείου

Μετά από ψηφοφορία των μελών διαλέξαμε το λογότυπο με τις περισσότερες ψήφους.



Λήψη αρχείου

kindergarten of elaiona

Στη συνέχεια φτιάξαμε (όλοι οι εταίροι) διάφορα παιχνίδια για να παίξουν τα παιδιά και να μάθουν περισσότερες πληροφορίες για τα μνημεία. Τόσο για το δικό μας όσο και γι’ αυτά των εταίρων μας.

“Match the piece with the correct monument”, Georgia Kostopoulou, 3rd Kindergarten of Tripolis, Greece

https://wordwall.net/resource/66610264

“Question game for the monuments”, Palaiologopoulou Vassiliki, kindergarten of Elaionas, Greece

https://wordwall.net/el/resource/66210919

“Memory game”, Nikolopoulou Helen, 3rd Kindergarten of Tripolis, Greece

https://wordwall.net/resource/66644748/memory

Tatjana Šterk, Mihajela Domjanković, Kindergarten Remetinec, Zagreb, Croatia

Match the landmark with the country in which it is located

https://wordwall.net/resource/66241542

Memory, Matching pairs

https://wordwall.net/resource/66589282

Spin the monument / Spain Burgos

https://wordwall.net/es/resource/66713012

Spin the monument in English little explorers in action from Burgos to…

wordwall.net/resource/66785599

wordwall game: Drag and match every image with its definition.

https://wordwall.net/el/resource/66654387

Game show/ Vivian Papanelopoulou 2nd Kindergarten of Akrata

https://wordwall.net/resource/66746482

Kindergarten 39 Prikazka, Katya Mincheva from Bulgaria.

https://wordwall.net/resource/29687398



Λήψη αρχείου

Μάθαμε για την ιστορία των μνημείων και πότε αυτά φτιάχτηκαν.

Αφού χωριστήκαμε σε ομάδες και η κάθε μια ανέλαβε από ένα μνημείο να βρει πληροφορίες, φτιάξαμε τι δική μας ιστοριογραμμή.

Collage Maker 041024 201820

 



Λήψη αρχείου

Μετρήσαμε τις αποστάσεις από το μνημείο των Δελφών με τα υπόλοιπα των εταίρων μας με το google earth.

Students measure distances IMG 20240122 114336

https://blogs.sch.gr/2nipakr/files/2024/04/Students-measure-distances.pdf

Ασχοληθήκαμε με το πως να παραμένουμε ασφαλείς στο διαδίκτυο και φτιάξαμε σε συνεργασία με τα άλλα σχολεία μια σχετική αφίσα.

file:///C:/Users/user/Downloads/Drawing%20our%20team%20poster%20for%20internet%20safety%20and%20netiquette.pdf

Ψηφίσαμε την αγαπημένη μας φωτογραφία από το μνημείο μας και μη τη βοήθεια μιας εφαρμογής την μετατρέψαμε σε παζλ. Χωριστήκαμε σε ομάδες και παίξαμε όλα τα παζλ που είχαν δημιουργήσει και τα άλλα παιδιά.

file:///C:/Users/user/Downloads/We%20make%20our%20partners%20puzzles.pdf

Ταξιδέψαμε στην Ευρώπη με το ρομποτάκι μας τον maousie…απαντώντας σε ερωτήσεις γνώσεων σχετικές με τα μνημεία που μαθαίναμε.

file:///C:/Users/user/Downloads/Bee%20bot%20trip%20to%20Europe.pdf

Τα παιδιά εξέφρασαν την επιθυμία να δουν τους άλλους μαθητές των σχολείων, να δουν τις τάξεις τους, τη γλώσσα που μιλάνε. Για το λόγο αυτό συνδεθήκαμε διαδικτυακά και γνωρίσαμε τους μαθητές των σχολείων που συμμετείχαν στο πρόγραμμα. Είπαμε καλημέρα και τραγουδήσαμε στη γλώσσα μας, όπως έκαναν και τα άλλα παιδιά.

file:///C:/Users/user/Downloads/Online%20meeting%20of%20students%20from%20all%20schools.pdf

Αναζητήσαμε στο διαδίκτυο για την τρισδιάστατη παρουσίαση του μνημείου μας,

“Το μαντείο των Δελφών”.

file:///C:/Users/user/Downloads/Video%20about%20the%20monuments%20with%203d%20representation.pdf

Κάθε μέρα παρακολουθούσαμε την τρισδιάστατη παρουσίαση και από ένα άλλο μνημείο, έτσι αποφασίσαμε να φτιάξουμε και εμείς τα μνημεία με υλικά που έχουμε στο σχολείο μας.

file:///C:/Users/user/Downloads/Construction%20of%20monuments.pdf

Φτάνοντας στο τέλος του προγράμματος θέλαμε ν’ αποτυπώσουμε με κάποιον τρόπο αυτά που γνωρίσαμε. Διαλέξαμε να φτιάξουμε τη δική μας ιστορία. Σε συνεργασία με τους εταίρους μας φτιάξαμε μια κοινή ιστορία όπου θα παρουσιάζονταν όλα τα μνημεία μας.

https://www.storyjumper.com/book/read/171092021/66159abbec4cf

18 Απριλίου Γιορτάζουν τα μνημεία…

Παγκόσμια Ημέρα Πολιτιστικής Κληρονομιάς

Με τους εταίρους μας αποφασίσαμε να φτιάξουμε μια αφίσα που θα τη στέλναμε σε όλα τα σχολεία για να τους ενημερώσουμε και να τους ευαισθητοποιήσουμε σχετικά με τα μνημεία.

screenshot 20240416 211320

Κλείνοντας το πρόγραμμα κάναμε στα παιδιά τις ίδιες ερωτήσεις που είχαμε κάνει στην αρχή του προγράμματος. Καταγράψαμε πάλι τις απαντήσεις τους και συγκρίναμε τα 2 διαγράμματα.



Λήψη αρχείου

 

 

 

 

 

 

 

 

5 σχόλια στο ““Little eplorers in action…” an etwinning project

  1. Εξαιρετική η δουλειά σας!! Είναι πολύ όμορφα όλα!!! Κάτι πολύ ιδιαιτερο…Ότι κ αν έχετε μάθει στα παιδιά μας είναι πολύ χρήσιμο. Σας ευχαριστούμε πολύ για όλα όσα κάνετε!!! Εξαιρετική σκεψη

  2. Μ.Δ Η δουλειά σας είναι εξαιρετική! Πολύ ωραία σκέψη να μάθετε να παιδιά μας για τα μνημεία της χώρας μας αλλά και που τους μαθαινετε την έννοια της συνεργασίας με αλλά παιδιά!

  3. Συγχαρητήρια, η δουλειά σας ήταν εξαιρετική, σπουδαία η ιδέα σας να ασχολειθειτε και να μάθετε στα παιδιά την αξία και την ιστορία διαφόρων μνημείων….
    Κ. Λ.

  4. Συγχαρητήρια για την εξαιρετική δουλειά που κάνετε με τα παιδάκια μας! Πολλά μπράβο που καταφέρνετε να τους κεντρίζετε το ενδιαφέρον κάθε φορά με ότι καταπιάνεστε και να τους χαρίζετε όμορφες στιγμές!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *