Εξ αποστάσεως μαθήματα σε περίπτωση κατάληψης του σχολείου

Ενημερώνουμε τους μαθητές/τριες του σχολείου μας και τους γονείς/κηδεμόνες τους ότι σε περίπτωση που αύριο ή οποιαδήποτε από τις επόμενες μέρες το σχολείο είναι υπό κατάληψη, τα μαθήματα θα γίνονται εξ αποστάσεως (131451/ΓΔ4 – ΦΕΚ 4264/Β/30-9-2020) μέσω της πλατφόρμας που έχει δημιουργήσει το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο στη διεύθυνση http://webex.sch.gr. Στο σύνδεσμο που ακολουθεί μπορείτε να δείτε το νέο ωρολόγιο πρόγραμμά του τμήματός σας που ισχύει από σήμερα 05/10/2020 (κάντε κλικ πάνω του για να δείτε και να κατεβάσετε το αρχείο):

Η συμμετοχή των μαθητών/τριων στα εξ αποστάσεως μαθήματα είναι υποχρεωτική και οι απουσίες στο πληροφοριακό σύστημα myschool θα καταχωρούνται καθημερινά. Τα διαλλείματα μεταξύ των μαθημάτων θα γίνονται όπως και στην κανονική λειτουργία του σχολείου.

Κάθε καθηγητής/τρια έχει τη δική του «διαδικτυακή τάξη», η οποία χαρακτηρίζεται από μια μοναδική διεύθυνση (link) και η οποία υπάρχει δίπλα στο όνομα του καθηγητή/τριας (κατεβάστε από εδώ (4η έκδοση, 08/10/2020,ώρα 23:30) το αρχείο με τις διευθύνσεις των «διαδικτυακών» τάξεων). Την ώρα έναρξης του μαθήματος, ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ, θα πρέπει να συνδέεστε με τη διεύθυνση αυτή, κάνοντας κλικ πάνω της στο αρχείο με τις διευθύνσεις των καθηγητών/τριων, το οποίο θα έχετε ήδη κατεβάσει.

Η σύνδεση μπορεί να γίνει από κινητό, tablet ή ηλεκτρονικό υπολογιστή, ο οποίος πρέπει να έχει οπωσδήποτε ηχεία, για να μπορείτε να ακούσετε τον καθηγητή/τρια σας. Η χρέωση των δεδομένων στο κινητό ή στο tablet για την παρακολούθηση των διαδικτυακών μαθημάτων (σύνδεση με τις ηλεκτρονικές τάξεις) είναι μηδενική (ισχύει για όλους τους παρόχους)

Αν η διαδικτυακή τάξη ενός καθηγητή/τριας δεν έχει οριστεί ή δε λειτουργεί προσωρινά αυτό θα οφείλεται σε τεχνικά προβλήματα των εταιρειών τηλεπικοινωνίας, τα οποία στο νομό μας το διάστημα αυτό είναι πολλά, λόγω της πρόσφατης πλημμύρας και των προβλημάτων που άφησε πίσω του ο κυκλώνας «Ιανός». Η Διεύθυνση του σχολείου θα φροντίσει για την καταγραφή των μαθημάτων που δεν ήταν δυνατόν να υλοποιηθούν λόγω τεχνικών προβλημάτων αλλά και των μαθητών/τριων που δεν μπόρεσαν να συνδεθούν σε ένα ή περισσότερα διαδικτυακά μαθήματα λόγω βλάβης του τηλεπικοινωνιακού δικτύου στην περιοχή κατοικίας τους.

Τέλος, επισημαίνουμε στους μαθητές/τριες ότι θα πρέπει να επισκέπτονται συχνά την ιστοσελίδα του σχολείου (https://blogs.sch.gr/2epalkardits), ώστε να ενημερώνονται για τυχόν αλλαγές του ωρολογίου προγράμματος αλλά και της λίστας με τις διευθύνσεις των «διαδικτυακών τάξεων» (ενημέρωση του σχετικού αρχείου).

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση