Οκτ 15

Οριστικός πίνακας κατάταξης υποψηφίων μαθητείας έτους 2019-20 (Ανακοινοποίηση στο ορθό)

Δείτε τον οριστικό πίνακα κατάταξης(ανακοινοποίηση στο ορθό) υποψηφίων μαθητείας έτους 2019-20 εδώ.

Οκτ 14

Οριστικός πίνακας κατάταξης υποψηφίων μαθητείας έτους 2019-20

Δείτε τον οριστικό πίνακα κατάταξης υποψηφίων μαθητείας έτους 2019-20 εδώ.

Οκτ 10

Προσωρινός πίνακας κατάταξης υποψηφίων μαθητείας έτους 2019-20

Δείτε τον προσωρινό πίνακα κατάταξης υποψηφίων μαθητείας έτους 2019-20 εδώ.

Ιούν 14

Προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων

Ένας μεγάλος αριθμός ποικίλων προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων υλοποιήθηκαν φέτος στο σχολείο μας και οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να ασχοληθούν με ιδιαίτερα ενδιαφέροντα θέματα. Επίσης, στα πλαίσια αυτών των προγραμμάτων πραγματοποιήθηκαν σημαντικές διδακτικές και εκπαιδευτικές επισκέψεις σε διάφορα μέρη, τόσο στην πόλη μας όσο και σε όλη τη χώρα. Πιο συγκεκριμένα, υλοποιήθηκαν τέσσερα περιβαλλοντικά προγράμματα, έξι πολιτιστικά και ένα πρόγραμμα αγωγής υγείας.

Περιβαλλοντικά προγράμμματα

Τίτλος Προγράμματος

Υπεύθυνος Καθηγητής

«Ζω και σκέπτομαι αειφορικά ανακυκλώνοντας υλικά της καθημερινότητάς μας» Ιωάννου Χάιδω, Σάννη Κασσιανή, Κατσιαούνη
«Η μέλισσα, το μέλι και τα προϊόντα του»

Μ. Θάνου, Αν. Ζερβουδάκη, Απ. Κρανίτσας

«Αρχαία Ολυμπία: στα ίχνη της φλόγας»

Ελ. Πιντζοπούλου, Σ. Ματιάτου Δ. Ευ. Ρεντζελά

«Πολιτιστική διάσταση του ποταμού»

Υφαντής Αθανάσιος, Καλογιαννίδου Ουρ., Παπαδοπούλου Ευτ.

 

Πολιτιστικά προγράμματα

Τίτλος Προγράμματος

Υπεύθυνος Καθηγητής

«Θρύλοι και παραμύθια του λαού μας»

Σ. Κάλφα, Αθ. Γώγου

«Η προσφορά του αθλητισμού στις κοινωνικές δομές»

Ευ. Μάττας, Αν. Τσίρας, Πιντζοπουλου Ελ.

«Στο περιβόλι της Παναγιάς»

Ευ. Προσγολίτης, Ευθ. Μάττας, Αθ. Γκαραγκούνης

«Εξειδικευμένα Μουσεία στην Ελλάδα »

Ελ. Τσέλιου, Ευ. Μήτσιου, Σ. Θώδη

«Από πέτρα και χρόνο » Εθ. Ρεντζελά, Σ. Κάλφα, Αθ. Γώγου
«Αρχαία θέατρα της Ελλάδας» Απ. Κρανίτσας, Π. Σύρρος, Αθ. Υφαντής

 

Πρόγραμμα αγωγής υγείας

 

Τίτλος Προγράμματος

Υπεύθυνος Καθηγητής

«Τα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα μεταδίδονται και … χωρίς σεξουαλική επαφή» Δ. Ματιάτου, Τρ. Αραμπατζή, Μ. Λάζου

Ιούν 11

Erasmus+ Διακρατική συνάντηση στην Πολωνία

Στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+/KA2 με τίτλο “CREATIVITY THROUGH STORIES” και κωδικό 2018-RO01-KA229-049578_3, μαθητές και εκπαιδευτικοί από την Ελλάδα, τη Βουλγαρία, την Πολωνία, τη Ρουμανία και την Τουρκία συναντήθηκαν στη Nidzica της Πολωνίας πριν λίγες ημέρες.

Τo σχολείο υποδοχής Szkola Podstawowa Nr 1 im. Mikolaja Kopernika w Nidzicy, υποδέχθηκε τους εταίρους με χαμόγελα και φιλόξενη διάθεση. Η Ελλάδα εκπροσωπήθηκε από τους εκπαιδευτικούς Κωνσταντίνο Ντούρα και Αικατερίνη Πάσχου καθώς και 6 μαθητές/τριες της Α΄και Β΄τάξης.

Μετά από την τελετή υποδοχής και το καλωσόρισμα από το διευθυντή του σχολείου, οι μαθητές παρουσίασαν τη χώρα, την πόλη και το σχολείο τους. Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε ξενάγηση στους χώρους του σχολείου και έγιναν διάφορα Workshops και δραστηριότητες σχετικές με το πρόγραμμα.

Εντύπωση προκάλεσε ο βοτανικός κήπος του σχολείου, οι αθλητικές εγκαταστάσεις και τα γήπεδα, υπαίθριος χώρος με πετρώματα για τη διδασκαλία του μαθήματος της γεωλογίας, πλήρως εξοπλισμένο εστιατόριο, και λοιπές σχολικές υποδομές.

Οι μαθητές συνεργάστηκαν άψογα από την πρώτη στιγμή και ανέπτυξαν τις γλωσσικές τους δεξιότητες επικοινωνώντας στην αγγλική γλώσσα, δημιουργώντας νέες φιλίες και γνωρίζοντας συμμαθητές τους από άλλες χώρες. Αντικείμενο των δραστηριοτήτων της συνάντησης αυτής ήταν η παρουσίαση εικονογραφημένων ιστοριών με τη χρήση διαφόρων εργαλείων και τεχνικών όπως web 2.0, ζωγραφικής, “παγωμένης εικόνας» κλπ. Οι μαθητές παρουσίασαν ιστορίες της πατρίδας τους με τρόπο αυθόρμητο και ευρηματικό, προώθησαν τη δημιουργική διαπολιτισμική σκέψη μέσω δραστηριοτήτων, δημιούργησαν ατμόσφαιρα αμοιβαίου σεβασμού και αποδοχής. Το σχολείο μας συμμετείχε παρουσιάζοντας το μύθο της «Αρπαγής της Ευρώπης».

Οι συντονιστές του προγράμματος ασχολήθηκαν με την οργάνωση της επόμενης κινητικότητας στη Σόφια της Βουλγαρίας το Νοέμβριο του 2019, την έκδοση των απαιτούμενων εγγράφων και πιστοποιητικών συμμετοχής, των σχετικών αναφορών, του εγγράφου Europass για τους μαθητές, την αξιολόγηση των διαδικασιών της κινητικότητας, τη λειτουργία και συμπλήρωση των ιστοσελίδων, του eTwinning και των λοιπών υποχρεώσεων του προγράμματος.

Οι συμμετέχοντες επισκέφτηκαν το ιστορικό Μεσαιωνικό κάστρο της πόλης, στους χώρους του οποίου λειτουργεί Μουσείο και έκθεση τοπικών καλλιτεχνών. Επίσης, έγινε επίσκεψη στην πόλη Γκτάνσκ, μεγάλο λιμάνι της περιοχής, γνωστή για τα ναυπηγεία της και τις απεργίες της ένωσης των Ναυτεργατών πριν λίγες δεκαετίες. Εκεί, ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα ήταν η επίσκεψη  στο Μουσείο του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου, που εδρεύει στην πόλη. Όλοι οι συμμετέχοντες εντυπωσιάστηκαν από το πλήθος των εκθεμάτων και ων ιστορικών ντοκουμέντων που εκτίθενται στο Μουσείο, το οποίο μεταξύ άλλων περιλαμβάνει και εκθέματα από την ηρωική αντίσταση των Ελλήνων κατά των δυνάμεων του Άξονα καθώς και φωτογραφίες κατά τη διάρκεια της Κατοχής στην Ελλάδα.

Τέλος, πραγματοποιήθηκε και επίσκεψη στην περιοχή Kamionka, όπου υπάρχει θεματικό πάρκο τοπικής πολιτιστικής κληρονομιάς και υποδομές παραδοσιακής αγγειοπλαστικής και ζωγραφικής σε γυαλί. Οι μαθητές διδάχθηκαν την τεχνική, και δημιούργησαν τα δικά τους έργα. Στον ίδιο χώρο γεύτηκαν την πολωνική κουζίνα, επισκέφτηκαν το ανοιχτό μουσείο με εκθέματα του παραδοσιακού τρόπου ζωής των κατοίκων καθώς και τον υπέροχο βοτανικό κήπο με τη χλωρίδα της περιοχής.

Μαθητές και καθηγητές επέστρεψαν ευχαριστημένοι, πλουσιότεροι σε γνώσεις, με νέους φίλους, με αξέχαστες και μοναδικές εμπειρίες, ευχόμενοι να έχουν ξανά την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε προγράμματα Erasmus+.

Ιούν 08

Απόπειρες δημιουργικής γραφής ….

Το συγγραφικό τους ταλέντο είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν και να αναπτύξουν οι μαθητές του Α2 τμήματος του σχολείου μας στα πλαίσια του μαθήματος της Ζώνης Δημιουργικών Δραστηριοτήτων με υπεύθυνες τις καθηγήτριες Κατσιαούνη Σοφία, ΠΕ04 και Παπδοπούλου Ευτυχία, ΠΕ06 (παρουσίαση). Με στόχο να αυξήσουν την αυτοπεποίθησή τους, να καλλιεργήσουν το γλωσσικό τους γούστο και να μεταμορφωθούν σε απαιτητικότερους αναγνώστες, όσο δύσκολο ή άσκοπο κι αν φαίνεται κάτι τέτοιο, υλοποίησαν μια σειρά από «συγγραφικές» ασκήσεις, που τους έδωσαν τη δυνατότητα να αναπύξουν τη φαντασία τους και να εκφράσουν τα συναισθήματά τους με έναν διαφορετικό και πρωτότυπο τρόπο. Επιπλέον, εικονογράφησαν τις «απόπειρες» γραφής τους και τις συγκέντρωσαν σε ένα ηλεκτρονικό βιβλίο, το οποίο μπορείτε να διαβάσετε κάνοντας κλίκ εδώ.

Είμαστε σίγουροι ότι θα γελάσετε και θα συγκινηθείτε πολύ.

Καλή σας ανάγνωση !!!!

Ιούν 08

Συμμετοχή στο 2ο Μαθητικό Συνέδριο

Ιδιαίτερα επιτυχημένη υπήρξε και φέτος η συμμετοχή του σχολείου μας στο 2ο Μαθητικό Συνέδριο Καρδίτσας. Οι τέσσερις παρουσιάσεις των μαθητών μας κέρδισαν το ενδιαφέρον και το χειροκρότημα του κοινού. Πιο συγκεκριμένα, το σχολείο μας συμμετείχε με τις εξής εργασίες:

  • «Η συμμετρία στη φύση» (βίντεο παρουσίασης)

    • Εισηγητές: Διακουμακος Γ., Παναγιωτής Κων., Πιλάτος Ά., Χουλιάρας Κων. (τμ. ΓΟΔ)
    • Υπεύθυνοι καθηγητές: Ρεντζελά Ευ.ΠΕ03, Γκαραγκούνης Αθ. ΠΕ03
  • «Λίμνη Πλαστήρα: Το δώρο της φύσης του ανθρώπου στο θεσσαλικό Κάμπο» (παρουσίαση)

    • Εισηγήτριες: Γκαζούνη Β., Μπανάσιου Ελ., Νταρακλίτση Αν. (τμ. ΒΓ1), Πάτα Μ. (τμ. ΒΓ2)
    • Υπεύθυνες καθηγήτριες: Θάνου Μαρία ΠΕ88.01, Ζερβουδάκη Αν. ΠΕ88.04
  • «Μίλα μου για την τέχνη!!!»  (παρουσίαση)

    • Εισηγητές/τριες: Κουρέλας Θ., Νοβακούδης Ν. (τμ. ΒΠ1), Σαξώνης Ευθ., Πατσιαούρας Α. (τμ. ΒΠ2), Παλάντζας Χρ. (τμ. Α3), Βασιάκου Κων. (τμ Α1)
    • Υπεύθυνες καθηγήτριες: Οικονόμου Σ. ΠΕ86, Μπασιακούρα Αρ. ΠΕ86
  • «Ο καραγκιοζης πάει ΕΠΑΛ» (βίντεο)

    • Εισηγητές/τριες: Βασιάκου Κων., Δημησιάνος Ι., Αντωνόπουλος Χρ., Καλλίνικος Π. (τμ Α1), Κουκουλέτσος Ι., Πουρδαλάς Κων. (τμ Α3)
    • Υπεύθυνες καθηγήτριες: Οικονόμου Σ. ΠΕ86, Πάσχου Αικ. ΠΕ86

Παλαιότερα άρθρα «

Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων