Ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού

6 ΜΑΡΤΙΟΥ- ΗΜΕΡΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, στις 6 Μαρτίου γιορτάσαμε τη μέρα ενάντια στον σχολικό εκφοβισμό.Η μέρα είναι μια μέρα ευαισθητοποίησης και αλληλεγγύης για όλα τα παιδιά και για τη συμπεριφορά που πρέπει να έχουν απέναντι στους άλλους.
Ο σχολικός εκφοβισμός που έχει όχι μόνο θύματα και θύτες, αλλά και πάντα θεατές.Σ αυτή την τελευταία κατηγορία στρέψαμε την προσοχή μας φέτος ιδιαίτερα γιατί μπορεί να καθορίσει τη συμπεριφορά των άλλων εμπλεκόμενων.
Τη μέρα εκείνη ξεκινήσαμε με δυο εικονογραφημένα παραμύθια που τα προβάλαμε για να ευαισθητοποιήσουμε τα παιδιά και να δώσουμε αφορμή για συζήτηση.
Στη συνέχεια το κύριο μέρος της εκδήλωσης τα παιδιά επεξεργάστηκαν ένα δρώμενο της καθημερινότητας με τη μέθοδο Boal και το παρουσίασαν.Αυτό λειτούργησε ως μηχανή για να ενεργοποιηθούν τα παιδιά -θεατές και με τις συνεχείς παρεμβάσεις τους να βοηθήσουν στην εξέλιξη της πλοκής και στο αίσιο τέλος του δρώμενου.Υπήρξε ενθουσιασμός από όλους και όλα τα παιδιά θέλησαν να συμμετέχουν ως ηθοποιοί στη θέση των παιδιών που ξεκίνησαν το δρώμενο ή να πουν τη γνώμη τους και με βάση αυτή να συνεχιστεί η πλοκή και να τελειώσει ευχάριστα, όπως τα παιδιά επιθυμούσαν και το έφτιαξαν.Αυτόν τον νέο τρόπο προσέγγισης των κοινωνικών γεγονότων, υποστήριξε εκείνη τη μέρα η καθηγήτρια Αγγλικών κ.Μαρία Χούνου,που επιμορφώθηκε στη μέθοδο Βoal στο πρόγραμμα ERASMUS+ ΚΑ1 που εκπονήθηκε στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς και παρακολούθησαν μαζί της και η μουσικός Αρετή Τζίμπουλα και η Διευθύντρια Γεωργία Στογιάννου.
Κλείνοντας η εκδήλωση, μαθητές και εκπαιδευτικοί καταληξαμε πως βγήκαμε πιο πλούσιοι σε συναισθήματα και πιο ευαίσθητοι σε θέματα εκφοβισμού και κάθε είδους κακοποίησης.

IMG_20160307_132615IMG_20160307_1326264IMG_20160229_110557 IMG_20160307_084702IMG_20160307_092414123

Κατηγορίες: Διαφορετικότητα, Εκδηλώσεις, Ευρωπαϊκά Προγράμματα. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *