Επισκεπτήριο Αγάπης από Ε1+Ε2+Στ΄

Για 5η συνεχόμενη χρονιά, το «Επισκεπτήριο Αγάπης» καλεί όλη την Ελλάδα να κάνει κάτι απλό:

να στείλει μια χριστουγεννιάτικη κάρτα σε όσους θα περάσουν τις γιορτές μέσα στα αντικαρκινικά νοσοκομεία.

το «Επισκεπτήριο Αγάπης» μεγαλώνει γιατί τα σχολεία, τα ΚΔΑΠ και οι εθελοντικές ομάδες ,βάζουν τον δικό τους κρίκο στην αλυσίδα.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες των Ε1, Ε2 και Στ΄, με αγάπη και περισσή ενσυναίσθηση, ανταποκρίθηκαν σε αυτή την ΠΡΑΞΗ ΑΓΑΠΗΣ!

Μικροί κηπουροί της Γ΄Τάξης σε δράση στον εσωτερικό μας κήπο!

Στο πλαίσιο συμμετοχής της Γ΄Τάξης στο δίκτυο:“Σ π ό ρ ο ι Γ ν ώ σ η ς, Κ α ρ π ο ί Α ε ι φ ο ρ ί α ς” του Περιφερειακού Δικτύου «Σχολικοί Λαχανόκηποι-Καλλιεργούμε Αξίες, Φυτεύουμε το Μέλλον» και με

στόχο την καλλιέργεια της περιβαλλοντικής συνείδησης, τα παιδιά μας ανέλαβαν μια πολύ όμορφη πρωτοβουλία: την υιοθεσία του εσωτερικού κήπου του σχολείου μας!

​Με πολλή αγάπη και μεράκι, καθάρισαν τον χώρο, φύτεψαν όμορφα φυτά και ανέλαβαν τη φροντίδα και το πότισμά τους. Ο κήπος μας γέμισε χρώματα και ζωντάνια, και οι μαθητές μας απέδειξαν ότι με ομαδική δουλειά μπορούμε να αλλάξουμε το περιβάλλον μας προς το καλύτερο. Ένα μεγάλο μπράβο στους μικρούς μας κηπουρούς!

Εννοείται πως πρώτο μέλημά τους ήταν ΚΑΙ η φροντίδα του εξωτερικού λαχανόκηπου, που άρχισε να καρποφορεί!

Πρώτες στις κηπουρικές εργασίες οι δασκάλες: Αντωνία Μάρλη, Καλλιόπη Κοβανίδου και Μαρία Τσαχαλά.” Γεωπόνος” γενικών καθηκόντων, ο Διευθυντής, Χαράλαμπος Μαυράκης.

Ένας υπέροχος λαχανόκηπος ευδοκιμεί στο Σχολείο μας!

🌱🥕 Ο λαχανόκηπος του σχολείου μας παίρνει ζωή! 🥬🍓

Η δημιουργία του σχολικού μας λαχανόκηπου συνεχίζεται με ενθουσιασμό και δημιουργική διάθεση!

Την Παρασκευή 15 Μαΐου, οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας προχώρησαν στη μεταφύτευση των φυτών στον σχολικό κήπο της αυλής μας. Με ιδιαίτερη χαρά φυτέψαμε ντομάτες, μελιτζάνες, φράουλες και άλλα φυτά, μετατρέποντας ένα κομμάτι της αυλής μας σε έναν μικρό, ζωντανό κήπο γεμάτο χρώματα και αρώματα. 🌿

6efe885c 2906 4fd1 afe0 d553b396a273

Η δράση πραγματοποιήθηκε υπό την καθοδήγηση του γεωπόνου και ιδιοκτήτη φυτωρίου κ. Τσαμπαζή Λουίζου, τον οποίο ευχαριστούμε θερμά για την πολύτιμη βοήθεια, τις συμβουλές και τη στήριξή του. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τη διαδικασία της φύτευσης, να μάθουν χρήσιμες πληροφορίες για την καλλιέργεια των φυτών και να συμμετέχουν ενεργά σε μια βιωματική εμπειρία μάθησης.

Μέσα από αυτή τη δράση καλλιεργούμε όχι μόνο λαχανικά και φυτά, αλλά και την υπευθυνότητα, τη συνεργασία, την οικολογική συνείδηση και την αγάπη για το περιβάλλον. 🌍💚

Ανυπομονούμε να φροντίσουμε τον λαχανόκηπό μας και να παρακολουθήσουμε όλοι μαζί την ανάπτυξή του τους επόμενους μήνες! 🌱

10ο Φεστιβάλ Ανακύκλωσης: Συμμετοχή των παιδιών των Γ΄και Στ΄Τάξεων

Επίσκεψη του σχολείου μας στο 10ο Επετειακό Φεστιβάλ Ανακύκλωσης

Τη Δευτέρα 23 Μαρτίου 2026 , οι μαθητές και οι μαθητές της Γ΄ και ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν στο 10ο Επετειακό Φεστιβάλ Ανακύκλωσης του Δήμου Θεσσαλονίκης , που πραγματοποιήθηκε στο Περίπτερο 16 της ΔΕΘ – HELEXPO .

Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να:

  • γνωρίσουν από κοντά συστήματα ανακύκλωσης και φορείς κυκλικής οικονομίας
  • συμμετάσχουν σε διαδραστικά εκπαιδευτικά προγράμματα και δραστηριότητες
  • παρακολουθήσουν θεματικά εργαστήρια και παρουσιάσεις καλών πρακτικών
  • εμπνευστούν από καλλιτεχνικές δημιουργίες με ανακυκλώσιμα υλικά

 

Μέσα από τη βιωματική μάθηση, κατανόησαν τη σημασία της ανακύκλωσης και της υπεύθυνης στάσης απέναντι στο περιβάλλον, ενώ ενίσχυσαν την περιβαλλοντική τους συνείδηση.

Η συμμετοχή του σχολείου μας

Ιδιαίτερη χαρά και περηφάνια προκάλεσε η συμμετοχή του σχολείου μας στον 1ο Μαθητικό Διαγωνισμό κατασκευών από ανακυκλώσιμα υλικά , όπου οι μαθητές μας παρουσίασαν τη δική τους δημιουργία, αποδεικνύοντας έμπρακτα ότι η φαντασία και η οικολογική σκέψη μπορεί να συνδυαστεί. δημιουργικά.

Η συμμετοχή αυτή ενίσχυσε την ομαδικότητα, τη δημιουργικότητα και την ενεργό συμμετοχή των παιδιών σε δράσεις που αφορούν το μέλλον του πλανήτη μας.

“Ο Τοίχος της Καλοσύνης και της Αγάπης” από τα παιδιά του Ολοημέρου

  Τα παιδιά του Ολοημέρου υλοποίησαν μια υπέροχη ιδέα

της Μουσικού του Σχολείου μας, Ειρήνης Μεϊμαρίδου,

και του Εικαστικού Γιάννη Κυβρακίδη,

ζωγραφίζοντας “Τον Τοίχο της Καλοσύνης”.

Ένας διαφορετικός τοίχος, κάτω από τον οποίο,

αφήνεις(μοιράζεσαι) οτιδήποτε δικό σου,

που επιθυμείς να το χαρίσεις σε κάποιο άλλο παιδί,

σκορπίζοντας έτσι το αίσθημα της ΑΓΑΠΗΣ, της έκπληξης και της πληρότητας.

Άρχισε ήδη να γεμίζει “εκπλήξεις”!

Περιμένει κι εσένα!

 

Ο Νικολάκης κέρδισε πάλι τις καρδιές μας με τη συμμετοχή του στον 13ο Νυχτερινό Ημιμαραθώνιο Θεσσαλονίκης

eikona Viber 2025 10 27 15 55 58 929

Ο Νίκος έτρεξε για 13η φορά σε Μαραθώνιο.

Πιστός του συμπαραστάτης, ο δάσκαλός του, Γεώργιος Μάρλης.

Πόσο υπερήφανους/ες μάς κάνετε

με τη “δύναμη” που έχετε, όχι μόνο στο σώμα, αλλά στο πνεύμα και την ψυχή!

Και του χρόνου!

eikona Viber 2025 10 27 15 57 43 375

Εθελοντισμός ” Όλοι μαζί μπορούμε”

Ευχαριστούμε όλους/ες τους μαθητές/τριες του Σχολείου μας

και κυρίως τους γονείς,

που έκαναν πράξη την προσπάθεια, η οποία ξεκίνησε στις αρχές Μαϊου 2025.

Συγκεντρώθηκαν τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης

για τις οικογένειες που δοκιμάζονται στις ημέρες μας.

Οι κυρίες και οι κύριοι του Φιλόπτωχου του Ι.Ν.Αγίου Παντελεήμονα θα αναλάβουν

να τα μοιράσουν.

Τελικά ισχύει η ρήση:

«Αρκεῖ εἷς ἄνθρωπος ζήλῳ πεπυρωμένος ὁλόκληρον διορθώσασθαι δῆμον»

“Ένας άνθρωπος” με μεγάλη ζέση και πάθος (ζήλο)

μπορεί να αλλάξει ή να βελτιώσει μια ολόκληρη κοινότητα ή ομάδα ανθρώπων.

 

Τα παιδιά του Ολοημέρου πήραν τα πινέλα και ξαναζωντάνεψαν τα επιδαπέδια παιχνίδια της αυλής

Οι μαθητές του ολοήμερου τμήματος έδειξαν τον δυναμισμό και το μεράκι τους!

Με τη βοήθεια και την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών τους,

πήραν πινέλα και χρώματα και ανανέωσαν τα παιχνίδια της αυλής,

που ο χρόνος και ο ήλιος είχαν ξεθωριάσει.

Η χαρά των παιδιών απερίγραπτη,

καθώς έβλεπαν τα αγαπημένα τους παιχνίδια

να αποκτούν ξανά ζωντανά χρώματα.

 

Υιοθεσία των παιδιών της Α΄ Τάξης από τα παιδιά του Δ2

Στο πλαίσιο του ΠΡΟ.ΘΕ.ΣΥ., μια από τις πιο όμορφες δράσεις ήταν η συνεργασία των μαθητών του Δ2 με τους μικρούς μας φίλους από την πρώτη τάξη. Οι μεγαλύτεροι μαθητές ανέλαβαν με χαρά τον ρόλο του “μεγάλου αδελφού”, βοηθώντας τα παιδιά της Α΄τάξης να μεταφέρουν τις τσάντες τους, ποτίζοντας μαζί τα φυτά στην αυλή του σχολείου, ακόμα και ζωγραφίζοντας από κοινού τον κύκλο του νερού. Αυτή η διαδραστική συνεργασία καλλιέργησε την υπευθυνότητα, την αλληλεγγύη και την ενσυναίσθηση με τον πιο βιωματικό τρόπο. Η συνεργασία των μαθητών του Δ2 με τους μαθητές της Α΄ τάξης αναδεικνύει την πρακτική εφαρμογή της ενσυναίσθησης, της υπευθυνότητας και της προσφοράς, που είναι κεντρικές αξίες του ΠΡΟ.ΘΕ.ΣΥ. Αυτή η διαβάθμιση και η συνεργασία μεταξύ τάξεων προσθέτει βάθος και δείχνει την επίδραση του προγράμματος πέρα από τα όρια της τάξης.

Προσφορά αγάπης και εθελοντισμού από τα παιδιά του Δ1

  UNISEF

Πριν από καιρό τα παιδιά του Δ1 μάζεψαν αρκετά χρήματα από τα κάλαντά τους

για να τα προσφέρουν για καλό σκοπό.

Γνωρίζοντας τη Unisef από τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων και το Μάθημα της Γλώσσας

αποφάσισαν πως θέλουν να γίνουν μέρος αυτού του πολύτιμου Οργανισμού.

Σήμερα, σίγουρα “ψηλώσαμε” ΟΛΟΙ … λίγο περισσότερο σαν άνθρωποι!

Ευχαριστούμε!

Εθελοντισμός ” Όλοι μαζί μπορούμε”

Το Φιλόπτωχο του Ιερού Ναού του Αγίου Παντελεήμονα μετρά 20 χρόνια προσφοράς και αλληλεγγύης

προς τον συνάνθρωπο.

Naos

 Οι Ιερείς και οι Κυρίες του Φιλοπτώχου συνδράμουν με αγάπη σε κάθε ανάγκη που θα προκύψει.

          Το 2ο Δημοτικό Σχολείο Νέας Μαγνησίας  σε συνεργασία με το Φιλόπτωχο-με πρωτοβουλία των δασκάλων της  Δ΄Τάξης, Θεανώς Παπαποστόλου και Βασιλείας Σπανίδου -και την αμέριστη στήριξη του Συλλόγου Διδασκόντων, των  Γονέων και των μαθητών/τριών, συγκεντρώνουν είδη πρώτης ανάγκης(τρόφιμα) και θα τα προσφέρουν με  περισσή αγάπη στις οικογένειες που δοκιμάζονται στις μέρες μας.

Θα συγκεντρωθούν : Ζυμαρικά( μακαρόνια, κριθαράκι, κ.ά.)

 Αλεύρι

ζάχαρη

ρύζι

γάλα σε κουτάκια ή μακράς διάρκειας

σάλτσα σε συσκευασία

Μέχρι τις τέλη Μαϊου…

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων