Στο πλαίσιο συμμετοχής της Γ΄Τάξης στο δίκτυο:“Σ π ό ρ ο ι Γ ν ώ σ η ς, Κ α ρ π ο ί Α ε ι φ ο ρ ί α ς” του Περιφερειακού Δικτύου «Σχολικοί Λαχανόκηποι-Καλλιεργούμε Αξίες, Φυτεύουμε το Μέλλον» και με
στόχο την καλλιέργεια της περιβαλλοντικής συνείδησης, τα παιδιά μας ανέλαβαν μια πολύ όμορφη πρωτοβουλία: την υιοθεσία του εσωτερικού κήπου του σχολείου μας!
Με πολλή αγάπη και μεράκι, καθάρισαν τον χώρο, φύτεψαν όμορφα φυτά και ανέλαβαν τη φροντίδα και το πότισμά τους. Ο κήπος μας γέμισε χρώματα και ζωντάνια, και οι μαθητές μας απέδειξαν ότι με ομαδική δουλειά μπορούμε να αλλάξουμε το περιβάλλον μας προς το καλύτερο. Ένα μεγάλο μπράβο στους μικρούς μας κηπουρούς!
Εννοείται πως πρώτο μέλημά τους ήταν ΚΑΙ η φροντίδα του εξωτερικού λαχανόκηπου, που άρχισε να καρποφορεί!
Πρώτες στις κηπουρικές εργασίες οι δασκάλες: Αντωνία Μάρλη, Καλλιόπη Κοβανίδου και Μαρία Τσαχαλά.” Γεωπόνος” γενικών καθηκόντων, ο Διευθυντής, Χαράλαμπος Μαυράκης.
Η δημιουργία του σχολικού μας λαχανόκηπου συνεχίζεται με ενθουσιασμό και δημιουργική διάθεση!
Την Παρασκευή 15 Μαΐου, οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας προχώρησαν στη μεταφύτευση των φυτών στον σχολικό κήπο της αυλής μας. Με ιδιαίτερη χαρά φυτέψαμε ντομάτες, μελιτζάνες, φράουλες και άλλα φυτά, μετατρέποντας ένα κομμάτι της αυλής μας σε έναν μικρό, ζωντανό κήπο γεμάτο χρώματα και αρώματα. 🌿
Η δράση πραγματοποιήθηκε υπό την καθοδήγηση του γεωπόνου και ιδιοκτήτη φυτωρίου κ. Τσαμπαζή Λουίζου, τον οποίο ευχαριστούμε θερμά για την πολύτιμη βοήθεια, τις συμβουλές και τη στήριξή του. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τη διαδικασία της φύτευσης, να μάθουν χρήσιμες πληροφορίες για την καλλιέργεια των φυτών και να συμμετέχουν ενεργά σε μια βιωματική εμπειρία μάθησης.
Μέσα από αυτή τη δράση καλλιεργούμε όχι μόνο λαχανικά και φυτά, αλλά και την υπευθυνότητα, τη συνεργασία, την οικολογική συνείδηση και την αγάπη για το περιβάλλον. 🌍💚
Ανυπομονούμε να φροντίσουμε τον λαχανόκηπό μας και να παρακολουθήσουμε όλοι μαζί την ανάπτυξή του τους επόμενους μήνες! 🌱
Επίσκεψη του σχολείου μας στο 10ο Επετειακό Φεστιβάλ Ανακύκλωσης
Τη Δευτέρα 23 Μαρτίου 2026 , οι μαθητές και οι μαθητές της Γ΄ και ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν στο 10ο Επετειακό Φεστιβάλ Ανακύκλωσης του Δήμου Θεσσαλονίκης , που πραγματοποιήθηκε στο Περίπτερο 16 της ΔΕΘ – HELEXPO .
Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να:
γνωρίσουν από κοντά συστήματα ανακύκλωσης και φορείς κυκλικής οικονομίας
συμμετάσχουν σε διαδραστικά εκπαιδευτικά προγράμματα και δραστηριότητες
παρακολουθήσουν θεματικά εργαστήρια και παρουσιάσεις καλών πρακτικών
εμπνευστούν από καλλιτεχνικές δημιουργίες με ανακυκλώσιμα υλικά
Μέσα από τη βιωματική μάθηση, κατανόησαν τη σημασία της ανακύκλωσης και της υπεύθυνης στάσης απέναντι στο περιβάλλον, ενώ ενίσχυσαν την περιβαλλοντική τους συνείδηση.
Η συμμετοχή του σχολείου μας
Ιδιαίτερη χαρά και περηφάνια προκάλεσε η συμμετοχή του σχολείου μας στον 1ο Μαθητικό Διαγωνισμό κατασκευών από ανακυκλώσιμα υλικά , όπου οι μαθητές μας παρουσίασαν τη δική τους δημιουργία, αποδεικνύοντας έμπρακτα ότι η φαντασία και η οικολογική σκέψη μπορεί να συνδυαστεί. δημιουργικά.
Η συμμετοχή αυτή ενίσχυσε την ομαδικότητα, τη δημιουργικότητα και την ενεργό συμμετοχή των παιδιών σε δράσεις που αφορούν το μέλλον του πλανήτη μας.
Στο πλαίσιο του ΠΡΟ.ΘΕ.ΣΥ., μια από τις πιο όμορφες δράσεις ήταν η συνεργασία των μαθητών του Δ2 με τους μικρούς μας φίλους από την πρώτη τάξη. Οι μεγαλύτεροι μαθητές ανέλαβαν με χαρά τον ρόλο του “μεγάλου αδελφού”, βοηθώντας τα παιδιά της Α΄τάξης να μεταφέρουν τις τσάντες τους, ποτίζοντας μαζί τα φυτά στην αυλή του σχολείου, ακόμα και ζωγραφίζοντας από κοινού τον κύκλο του νερού. Αυτή η διαδραστική συνεργασία καλλιέργησε την υπευθυνότητα, την αλληλεγγύη και την ενσυναίσθηση με τον πιο βιωματικό τρόπο. Η συνεργασία των μαθητών του Δ2 με τους μαθητές της Α΄ τάξης αναδεικνύει την πρακτική εφαρμογή της ενσυναίσθησης, της υπευθυνότητας και της προσφοράς, που είναι κεντρικές αξίες του ΠΡΟ.ΘΕ.ΣΥ. Αυτή η διαβάθμιση και η συνεργασία μεταξύ τάξεων προσθέτει βάθος και δείχνει την επίδραση του προγράμματος πέρα από τα όρια της τάξης.
Το Φιλόπτωχο του Ιερού Ναού του Αγίου Παντελεήμονα μετρά 20 χρόνια προσφοράς και αλληλεγγύης
προς τον συνάνθρωπο.
Οι Ιερείς και οι Κυρίες του Φιλοπτώχου συνδράμουν με αγάπη σε κάθε ανάγκη που θα προκύψει.
Το 2ο Δημοτικό Σχολείο Νέας Μαγνησίας σε συνεργασία με το Φιλόπτωχο-με πρωτοβουλία των δασκάλων της Δ΄Τάξης, Θεανώς Παπαποστόλου και Βασιλείας Σπανίδου -και την αμέριστη στήριξη του Συλλόγου Διδασκόντων, των Γονέων και των μαθητών/τριών, συγκεντρώνουν είδη πρώτης ανάγκης(τρόφιμα) και θα τα προσφέρουν με περισσή αγάπη στις οικογένειες που δοκιμάζονται στις μέρες μας.
Θα συγκεντρωθούν : Ζυμαρικά( μακαρόνια, κριθαράκι, κ.ά.)
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.