Ο υπολογιστής, μας εμπνέει.

Πέννυ Τεριζάκη, Παναγιώτα Πανταζή(του Αλέξανδρου), 
Μαριάννα Καζάντζα – Ε’2
 Εγώ στην πληροφορική
παίζω με τον υπολογιστή
κι από τι έχω καταλάβει
είναι χρήσιμος πολύ!
Έχει οθόνη μαγική
και μας δείχνει τεχνική.
Έχει ένα ποντίκι ασύρματο
είναι μικρό αλλά όχι ασήμαντο
τα πλήκτρα είναι πολλά
σαν να σε παίρνουν αγκαλιά
Έχει κεντρική μονάδα
και μεγάλη εξυπνάδα.
Ο υπολογιστής είναι μεγάλος
κι έχει εγκέφαλο μεγάλο!!!
 ______________________________________

Παναγιώτα Πανταζή(του Παντελή) – Ε’2
Έχω έναν υπολογιστή
που με βοηθάει πάρα πολύ
ότι θέλω να ρωτήσω
εκεί θα το πληκτρολογήσω
και αυτός θα ‘ναι σαν να μου λέει
εγώ θα σε βοηθήσω.
Μπαίνω GOOGLE και πληκτρολογώ.
FRIV θέλω να μπω
ό,τι θέλω εγώ πατώ
και παίζω στο λεπτό
κι άμα κολλήσει ο υπολογιστής
επανεκκίνηση πατάς για να σωθείς!!! 
                    ______________________________________

Ζωγραφιές από τα μάτια των μαθητών της έκτης τάξης,  

                  χρησιμοποιώντας το πρόγραμμα ζωγραφικής TuxPaint.

 

Διαδικτυάκα παιχνίδια

Μαθαίνουμε παίζοντας!
Σε αυτήν την κατηγορία θα βρείτε διάφορα εκπαιδευτικά παιχνίδια. 
Διάλεξε ένα παιχνίδι και κάνε κλικ στον τίτλο.
Χιονοπροπαίδεια          Τα ζώα της φάρμας

           

                                             Στην αγορά                            

   
 

Το πολυπόθητο φλουρί !

Την Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2013 έγινε η κοπή βασιλόπιτας. Ευχαριστούμε πολύ τους γονείς που ανέλαβαν να φέρουν μια βασιλόπιτα για κάθε τάξη και γενικότερα τον Σύλλογο γονέων και Κηδεμόνων που πρόσφεραν δώρα στους τυχερούς της ημέρας.
Οι τυχεροί μαθητές που πέτυχαν το φλουρί ήταν οι παρακάτω:
ΣΤ’1 Τάξη: Τζένη Ρέσκα
ΣΤ’2 Τάξη: Δήμητρα Τάγκαλου
Ε’1 Τάξη: Διονύσης   Γιαννακόπουλος
Ε’2 Τάξη: Στέλιος Μωυσίδης
Δ’1 Τάξη: Ντόινα Ζούνια
Δ’2 Τάξη: Βασίλης Καυκής
Στελίνα Κατσίβελα
Γ’2 Τάξη: Διονυσία Πολίτη
Γ’1 Τάξη: Κυριάκος Πετρόπουλος
Β’2 Τάξη: Νικολέτα Τεριζάκη
Β’1 Τάξη: Ιωάννα Γεωργακοπούλου
Α’2 Τάξη: Ειρήνη Ντιμαρέλη
Α’1 Τάξη: Νικόλας Καμπύλης

Ένα φανταστικό τριήμερο στην Κλειτορία

Την Κυριακή 14-10-2012 είκοσι πέντε παιδιά κι από τα δύο τμήματα  της Ε΄τάξης ξεκινήσαμε για το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στην  Κλειτορία (βρίσκεται κοντά στα Καλάβρυτα) για ένα εκπαιδευτικό τριήμερο, όπου θα παρακολουθούσαμε το πρόγραμμα ¨ΠΕΡΠΑΤΩ ΣΤΟ ΔΑΣΟΣ¨.

 



Το πρόγραμμα αυτό περιλάμβανε ενημέρωση για τη γύρω περιοχή, επίσκεψη στην πόλη των Καλαβρύτων και ενημέρωση από τον Φορέα διαχείρισης, περίπατο στο δάσος με τα έλατα, παιχνίδια με καθρέφτες στις πηγές του Αροάνιου ποταμού στο Πλανητέρο. Ακόμα τοξοβολία, εργαστήρια, παρουσίαση των εργασιών μας, θεατρικά δρώμενα κ.α.
Μείναμε στους ξενώνες του Κέντρου, όπου η φιλοξενία ήταν ιδιαίτερα ικανοποιητική και όλα τα παιδιά μείναμε κατενθουσιασμένα.

Το φωτογραφικό υλικό από το αξέχαστο τριήμερο στην Κλειτορία θα είναι διαθέσιμο σε επόμενη ανάρτηση μετά από επεξεργάσία των ίδιων των μαθητών.

Ένα βήμα πιο κοντά στο βιβλίο

Μπορεί στο σχολείο η ανάγνωση των βιβλίων να φαίνεται μια υποχρεωτική διαδικασία για τους μαθητές, μα ο υπέρτατος σκοπός είναι

το διάβασμα να μετατραπεί σε μια εσωτερική ανάγκη κάθε ανθρώπου στην καθημερινότητά του.


Αυτόν τον σκοπό είχε και ο σημερινός περίπατος που έκανε το Ε’1 με την δασκάλα τους Γωγώ Διονυσοπούλου και το Ε’2 με την δασκάλα τους Κατερίνα Παπαχριστοφίλου. 
Επισκεύτηκαν την δανειστική βιβλιοθήκη των Γαργαλιάνων και έγιναν μέλη όλα τα παιδιά.. 

Είδαν το υλικό που προσφέρει η βιβλιοθήκη και κατά την διάρκεια της αναζήτησής τους διάλεξαν βιβλία που τους ενδιαφέρουν και άρχιζαν το διάβασμα. 
  
Τα ερεθίσματα ήταν τέτοια που ξεκίνησαν  αυθόρμητα ένα σχετικό θεατρικό.

Το διαδίκτυο είναι στις μέρες μας ένα τεράστιο εργαλείο εύρεσης πληροφοριών, αλλά δεν μπορεί να αντικαταστήσει την σημασία της βιβλιοθήκης όχι μόνο ως χώρου αποθήκευσης βιβλίων αλλά και ως πνευματικού ιδρύματος που προάγει την καλλιέργεια ενός λαόυ.

Βιβλιοαναγνωσία

Αποφασίσαμε να διαβάζουμε βιβλία. Θέλουμε να ευχαριστηθούμε όταν τα διαβάζουμε και να περνάει ευχάριστα η ώρα μας. Μαθαίνουμε διάφορες ιστορίες και αποκτούμε μόρφωση.

Έτσι όταν ένας διαβάζει ένα βιβλίο το φέρνει στο σχολείο και ο δάσκαλός μας τον φωτογραφίζει. Τη φωτογραφία την κολλάμε σε ένα μεγάλο χαρτί.
Άραγε ποιος θα διαβάσει τα περισσότερα βιβλία;

 

 

Η ελιά και το λάδι

Φέτος το τμήμα του Β’2, στο μάθημα της Ευέλικτης Ζώνης ασχολούνται 
με την ” Ελιά και το Λάδι“.

Έφτιαξαν τις δικές τους ζωγραφιές με τις ελιές και το ράβδο. Μάζεψαν εικόνες και φωτογραφίες για τις ελιές απ’ όλη την Ελλάδα.Έφεραν κλαδιά ελιάς και έφτιαξαν τους κότινους. Μ’αυτά στεφάνωσαν τους συμμαθητές τους όπως έκαναν στην Αρχαία Ελλάδα.

Διάβασαν το μύθο της Αθηνάς και του Ποσειδώνα για την Αθήνα. Οι μαθητές έπαιξαν θετρικούς ρόλους, συγκεκριμένα τον Κέκροπα, την Αθηνά και τον Ποσειδώνα και μέσα από αυτό το θεατρικό παιχνίδι έμαθαν ότι κέρδισε η Αθηνά γιατί χάρισε στην πόλη την ελιά.


Χαρτί από πάπυρο

Στο μάθημα της  Γλώσσας σε ένα κείμενο που κάναμε για το σχολείο στα αρχαία χρόνια, συναντήσαμε μια άγνωστη λέξη τη λέξη «πάπυρος». Ο κύριος μάς την εξήγησε και μετά από δυο μέρες , την ώρα της Ευέλικτης Ζώνης, μας έφερε ένα λουλούδι που το έλεγαν πάπυρο.


Ήρθε και μια άλλη τάξη για να δουν κι αυτοί πώς φτιάχνεται χαρτί από πάπυρο. Στην αρχή ο δάσκαλός μας είπε ότι ο πάπυρος χρειάζεται πολύ νερό (Η Φραντζέσκα βρήκε πληροφορίες για τον πάπυρο. Μας είπε ότι ο πάπυρος είναι ένα είδος φυτού που φυτρώνει στις όχθες του ποταμού Νείλου και οι Αιγύπτιοι το έκαναν χαρτί 500χρόνια π.Χ.).
Μετά μας έκοψε ένα κομματάκι στον καθένα για να δούμε πώς είναι από μέσα ο πάπυρος. Αφού το παρατηρήσαμε διαπιστώσαμε ότι δεν είναι κούφιο.

Το κόψαμε σε λεπτές λωρίδες και τις  κολλήσαμε με κόλλα κάθετα και οριζόντια. Στη συνέχεια η Στελίνα πήρε ένα μαρκαδόρο και έγραψε πάνω στον πάπυρο το Δ1.

Μας άρεσε πάρα πολύ που μάθαμε πώς φτιαχνόταν χαρτί από πάπυρο.

Γιορτή Των Τριών Ιεραρχών

Την 30ή Ιανουαρίου είναι εορτή των Τριών Ιεραρχών και αργία για τις σχολικές μονάδες. 

Μετά την προσευχή θα ακολουθήσει εκκλησιασμός ως εξής:

Οι τάξεις Α, Β και Γ  θα πάνε στον Ιερό Ναό Αγίων Πάντων και οι τάξεις Δ, Ε και ΣΤ θα πάνε στον Ιερό Ναό Εισόδια της Θεοτόκου.

Οι μαθητές δεν θα επιστρέψουν στο σχολείο, θα αποχωρίσουν μετά την εκκλησία.

Φτιάξαμε κρασί

Στο μάθημα της Ευέλικτης Ζώνης το Δ’1 έφτιαξε κρασί.  Ήρθαν και τα παιδιά του Δ’2 στην τάξη τους και όλοι μαζί έκαναν ένα πρόγραμμα για να δουν πώς φτιάχνεται.

Η κυρία Κική  έφερε σταφύλια που τα έστυψαν σε ένα σουρωτήρι και έφτιαξαν μούστο. Τον έβαλαν σε μπουκάλια και τον άφησαν να βράσει.

Μια άλλη μέρα το μέτρησαν με το γράδο για να δουνε πόσους βαθμούς έχει. Όλοι έβαλαν το αφτί τους στο μπουκάλι και άκουσαν το βρασμό. Όταν θα γίνει το κρασί θα το βάλουν σε μικρά μπουκαλάκια.
Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση