Doodle4Google
Απευθύνεται στους μαθητές ηλικίας 6 έως 18 χρονών όλης της χώρας (Δημοτικά, Σχολεία Δ/θμιας Εκπ/σης). Ανάλογα με την ηλικία τους, οι συμμετέχοντες θα κατηγοριοποιηθούν σε τέσσερις ομάδες και θα αξιολογηθούν ξεχωριστά.
Αντώνης Σπυρόπουλος Στ’1 |
Γεωργία Παναγοπούλου ΣΤ’2 |
Μάριος Γκεράσε Β’1 |
Αλίνα Μπουνέσκα Β’2 |
Μαριάννα Κωνσταντοπούλου Α’1 |
Νίκος Βελισσάρης Ε’1 |
Παγκόσμια ημέρα για το νερό
Το 2013 έχει ανακηρυχθεί από τα Ηνωμένα Έθνη ως Διεθνές Έτος της Συνεργασίας για το Νερό. Η Παγκόσμια Ημέρα για το Νερό καθιερώθηκε στη συνδιάσκεψη του ΟΗΕ σχετικά με το Περιβάλλον και την Ανάπτυξη, που πραγματοποιήθηκε στο Ρίο Ντε Τζανέιρο της Βραζιλίας το 1992.
Η 22 Μαρτίου 2013 , Παγκόσμια Ημέρα Νερού, είναι επίσης αφιερωμένη στο θέμα της συνεργασίας γύρω από το νερό. Η συνεργασία των εθνών στην αντιμετώπιση του προβλήματος για τη διαχείριση και πρόσβαση σε πηγές πόσιμου νερού, είναι σύμφωνα με την UNESCO, ζωτικής σημασίας όχι μόνο για τη διασφάλιση της βιώσιμης και δίκαιης χρήσης του νερού, αλλά και για τη δημιουργία και τη διατήρηση ειρηνικών σχέσεων μεταξύ των ανθρώπων.
XAIKOY- Γ’1 τάξη

στο μάθημα της Γλώσσας για τα χαϊκού.
Εσείς ξέρετε τι είναι;;
Εικόνα από την αρχή
Στη δραστηριότητα αυτή πήραν μέρος οι μαθητές του Δ’1 και Δ’2. Σκοπός ήταν να δημιουργήσουν μια εικόνα από την αρχή.
Όταν ολοκληρώθηκε η κάθε σύνθεση σκεφτήκαμε να μην το αφήσουμε έτσι, αλλά να του δώσουμε “ζωή”. Συνειδητοποιώντας την αφηγηματική δυναμική της κάθε εικόνας, οι μαθητές μετέτρεψαν την απλή σύνθεση σε κόμικ.
![]() |
Νικήτρια σύνθεση του Δ’1 |
![]() |
Νικήτρια σύνθεση του Δ’2 |
Η ενδοσχολική βία
Το Β’1 πήγε σε όλες τις τάξεις και αφού είπαν ένα ποιηματάκι σχετικό με την ημέρα, έδωσαν ένα ενημερωτικό φύλλο για να βάλουν όλοι στις τάξεις. Ενώ το Β’2 έφτιαξε μια αφίσα που διακοσμεί την είσοδο του σχολείου.
Πλάθω κουλουράκια με τα δυο χεράκια
Μια μέρα στην τάξη αποφασίσαμε να φτιάξουμε κουλούρια.
Συνεννοηθήκαμε να μοιράσουμε τις δουλειές που πρέπει να γίνουν. Έτσι άλλος έφερε τα υλικά, άλλος τα έβαλε στη λεκανίτσα, άλλος έστηψε τα πορτοκάλια και άλλος ζύμωσε τη ζύμη.
Μετά όλα τα παιδιά της Δ’ τάξης, αρχίσαμε να πλάθουμε κουλουράκια σε ωραία σχήματα, όπως αστεράκια, σαλιγκαράκια, καρδούλες και γράμματα. Ο κος Γιάννης μας έβγαλε φωτογραφίες με τα λαδωμένα μας χεράκια.
Εικαστικό εργαστήριο Καλαμάτας
Η ομάδα της ζωγραφικής χρησιμοποίησε τα βασικά χρώματα (κόκκινο, κίτρινο, μπλε) και έκαναν γεωμετρικά σχήματα με την βοήθεια της δασκάλας κα Στέλλας.