
Την Παρασκευή 12 Ιουνίου 2026 και ώρα 18:30, στο χώρο εκδηλωσεων του σχολείου, θα πραγματοποιηθεί η Γιορτή Αποφοίτησης των μαθητών και μαθητριών της ΣΤ΄ τάξης. Τη γιορτή θα παρακολουθήσουν οι γονείς και κηδεμόνες των μαθητών και μαθητριών της ΣΤ΄ Δημοτικού.
Μετά την ολοκλήρωση της εκδήλωσης, στις 20:00 θα πραγματοποιηθεί στην αυλή η γιορτή που έχει οργανώσει ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου.