Στο πλαίσιο του εορτασμού της 12ης Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού 2025, η οποία εναρμονίζεται, όπως κάθε χρόνο, με την Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού, η σχολική μας μονάδα συμμετείχε την Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2025 στην προώθηση του κοινού συνθήματος «Κινούμαι, Ενεργώ, Δημιουργώ» με αθλοπαιδιές που οργανώσαμε στην αυλή του σχολείου μας. Τα παιδιά και των 2 τμημάτων συμμετείχαν με χαρά, ενθαρρύνοντας συμμαθητές και φίλους να φτάσουν στη γραμμή του “τερματισμού”. Κάθε τερματισμός συνοδευόταν από γέλια, χειροκροτήματα και το αίσθημα ικανοποίησης μέσω της συμμετοχής του κάθε παιδιού στις κινητικές δραστηριότητες. Ο ενθουσιασμός αποτυπώθηκε στα πρόσωπα των παιδιών μας.
