Πόσο πολύ ευχαριστούμε όλους τους γονείς του σχολείου μας, που εθελοντικά συνεισφέρανε ο κάθε ένας με τον δικό του τρόπο, στην δημιουργία των κεριών. Δράση που έχει ως απώτερο στόχο την ενίσχυση, μέσω της καταβολής ενός μέρους των εσόδων από την πώλησή τους, στον Σύλλογο Γονιών Παιδιών με Νεοπλασματική Ασθένεια – Φλόγα. 