Για άλλη μια χρονιά ολοκληρώσαμε τα αναγνωστικά μας ταξίδια με τους «Βιβλιοσκώληκες» των βιβλιοθηκών του Δήμου μας, με συνολικά 299 αναγνώσεις ,αλλά και ανάδειξη πρωταθλήτριας ανάγνωσης με 160 αναγνώσεις βιβλίων.
Οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα έλαβαν έπαινο συμμετοχής και όλα τα παιδιά ένα αναμνηστικό δωράκι.
Θερμά συγχαρητήρια αξίζουν στα παιδιά μας αλλά και στους γονείς που αγκάλιασαν το πρόγραμμα καλλιεργώντας έτσι στα παιδιά τους την αγάπη για το βιβλίο!!!
