Επίσκεψη στο κέντρο ειδικής αγωγής (ΚΕΑ).
Ευχαριστούμε τους εκπαιδευόμενους και τους υπεύθυνους του κέντρου ειδικής αγωγής, που μας φιλοξένησαν στο χώρο τους , για να φτιάξουμε μαζί τους χριστουγεννιάτικα μπισκοτάκια, αλλά και να τους πούμε τα κάλαντα!!
Τα συναισθήματα πολλά και πρωτόγνωρα…περάσαμε υπέροχα!!!!

