Στο πλαίσιο της ομαλής μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο, οι μαθητές μας επισκέφθηκαν το24ο Δημοτικό σχολείο Καβάλας, όπου τους υποδέχθηκαν θερμά η Διεύθυνση και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου. Τα παιδιά γνώρισαν τους χώρους, συναντήθηκαν με τους μαθητές της Α΄ Δημοτικού και συμμετείχαν μαζί τους σε ευχάριστες και δημιουργικές δραστηριότητες, αποκτώντας θετικές εμπειρίες και εξοικειώνοντας με το νέο σχολικό περιβάλλον.




