Η εκδρομή μας στον χώρο του Μπάτη, με τη συμμετοχή μαθητών, εκπαιδευτικών και γονέων, αποτέλεσε μια ξεχωριστή εμπειρία συνεργασίας και ψυχαγωγίας. Τα παιδιά συμμετείχαν με ενθουσιασμό σε δημιουργικές και βιωματικές δραστηριότητες που οργάνωσε η εμψυχώτρια, κυρία Ζοπόγλου, αναπτύσσοντας τη φαντασία, την κοινωνικότητα και το ομαδικό τους πνεύμα μέσα σε ένα ευχάριστο φυσικό περιβάλλον.




