2ο ΠΑΙΔΙΚΟ ΚΑΙ ΕΦΗΒΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ

Στις 28 Μαρτίου τα παιδιά της Ε΄και ΣΤ΄τάξης παρακολούθησαν το 2ο  παιδικό κι εφηβικό φεστιβάλ κινηματογράφου στο  ΑΜΦΙΘΈΑΤΡΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ Καλαμάτας ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ. Τα θέματα των ταινιών μικρού μήκους ήταν:-  ΠΑΙΔΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΓΕΛΙΟ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΑΔΕΛΦΙΚΗ ΑΓΑΠΗ                 – ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΟΡΙΤΣΙ ΑΡΣΗ ΒΑΡΩΝ ΚΥΝΗΓΩΝΤΑΣ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΣΟΥ       

 » Διαβάστε όλο το άρθρο

ΓΙΟΡΤΗ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ

Στις 21 Μαρτίου τα παιδιά της Στ΄ τάξης πραγματοποίησαν την σχολική  εορτή για την επέτειο της 25ης Μαρτίου, την οποία και αφιέρωσαν στην μνήμη και την προσφορά του Καθηγητή Αρχαιομετρίας του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου Νίκου Ζαχαριά που έφυγε  πρόωρα από τη ζωή.Τιμητική αναφορά έγινε από τον μαθητή Στάθη Καλυβιώτη, εγγονό του ποιητή , ζωγράφου και συγγραφέα στον κ.Σταύρο

 » Διαβάστε όλο το άρθρο