2ο ΠΑΙΔΙΚΟ ΚΑΙ ΕΦΗΒΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
Στις 28 Μαρτίου τα παιδιά της Ε΄και ΣΤ΄τάξης παρακολούθησαν το 2ο παιδικό κι εφηβικό φεστιβάλ κινηματογράφου στο ΑΜΦΙΘΈΑΤΡΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ Καλαμάτας ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ. Τα θέματα των ταινιών μικρού μήκους ήταν:- ΠΑΙΔΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΓΕΛΙΟ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΑΔΕΛΦΙΚΗ ΑΓΑΠΗ – ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΟΡΙΤΣΙ ΑΡΣΗ ΒΑΡΩΝ ΚΥΝΗΓΩΝΤΑΣ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΣΟΥ