Εκδρομή της Γ’ τάξης στο Λαογραφικό και στο Πολεμικό Μουσείο

Την περασμένη Παρασκευή οι μαθητές της Γ΄τάξης, με συνοδούς τις εκπαιδευτικούς Χρυσικού Χριστίνα και Λευκαδίτη Κυριακή, επισκέφθηκαν αρχικά το Ιστορικό Λαογραφικό Μουσείο Καλαμάτας όπου ξεναγήθηκαν και είδαν μικρές θεματικές ενότητες που αφορούν την αγροτική και ποιμενική ζωή, τη γεωργική βιοτεχνία, την υφαντική τέχνη, την αγγειοπλαστική και τα αστικά επαγγέλματα. Ύστερα, επισκέφθηκαν το  Πολεμικό Μουσείο Καλαμάτας

 » Διαβάστε όλο το άρθρο

Εκδρομή Στ΄ τάξης στο κάστρο της Πύλου

Στις 16 Φεβρουαρίου τα παιδιά της Στ΄ τάξης έκαναν ένα ταξίδι στην ιστορία. “Πολέμησαν”

τους Τουρκοαιγύπτιους στο Μανιάκι και ατένισαν από το κάστρο της Πύλου τον κόλπο όπου έγινε η ναυμαχία του Ναυαρίνου.

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί :Γεωργία Κονταργύρη,Κέλυ Καρμοίρη.

IMG20240216094014 » Διαβάστε όλο το άρθρο

Το 24ο Δ.Σ. Καλαμάτας επισκέφθηκε τη Βιβλιοθήκη του 16ου Δ.Σ.

Η Ε1 Τάξη με τη δασκάλα Μπακόλα Ευθυμία επισκέφθηκαν τη Βιβλιοθήκη του 16ου Δημοτικού Σχολείου. Εκεί ξεναγήθηκαν στην πλούσια βιβλιοθήκη, σε έναν άριστα διαμορφωμένο χώρο και ο διευθυντής του σχολείου κ. Απόστολος Ζαρκινός καλωσόρισε τους μαθητές. Η υποδιευθύντρια και Υπεύθυνη Βιβλιοθήκης  Τζίνα Καρακασίλη και ο εκπαιδευτικός του Ομίλου Φιλαναγνωσίας  Δημήτρης Κωστής υλοποίησαν μια δράση στα

 » Διαβάστε όλο το άρθρο

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΤ’2

Στις 12 Φεβρουαρίου στο πλαίσιο του μαθήματος δημιουργική γραφή, η συγγραφέας κ.Αργυρώ Μαργαρίτη επισκέφτηκε το Στ2. Μαζί με τα παιδιά και την εκπαιδευτικό κ. Γεωργία Κονταργύρη δημιουργήθηκε η ιδέα ενός μαγικού παραμυθιού και ξεκίνησε η συγγραφή του. Η συγγραφέας μίλησε στα παιδιά για όλα τα στάδια του παραμυθιού και παρότρυνε τους μαθητές/τριες στην ολοκλήρωση της

 » Διαβάστε όλο το άρθρο