Εκδρομή της Γ’ τάξης στο Λαογραφικό και στο Πολεμικό Μουσείο
Την περασμένη Παρασκευή οι μαθητές της Γ΄τάξης, με συνοδούς τις εκπαιδευτικούς Χρυσικού Χριστίνα και Λευκαδίτη Κυριακή, επισκέφθηκαν αρχικά το Ιστορικό Λαογραφικό Μουσείο Καλαμάτας όπου ξεναγήθηκαν και είδαν μικρές θεματικές ενότητες που αφορούν την αγροτική και ποιμενική ζωή, τη γεωργική βιοτεχνία, την υφαντική τέχνη, την αγγειοπλαστική και τα αστικά επαγγέλματα. Ύστερα, επισκέφθηκαν το Πολεμικό Μουσείο Καλαμάτας
» Διαβάστε όλο το άρθρο