Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΛΑΖΑΡΟΥ
Οι μαθητές της Α’ τάξης με τη δασκάλα τους Γιώτα Κελέση, είπαν τα κάλαντα του Λαζάρου κι έφτιαξαν παραδοσιακά ”Λαζαράκια”. Και του χρόνου!
Οι μαθητές της Α’ τάξης με τη δασκάλα τους Γιώτα Κελέση, είπαν τα κάλαντα του Λαζάρου κι έφτιαξαν παραδοσιακά ”Λαζαράκια”. Και του χρόνου!
Στις 24 και 25 Απριλίου στην είσοδο του σχολείου υπήρξε έκθεση του συλλόγου ΕΛΛΗΝΟΜΝΗΜΟΝΕΣ με τα κειμήλια της προσωπικής συλλογής του Σπύρου Κατσίρα. Η συλλογή περιελάμβανε πιστόλες, καριοφίλια, πάλες, τσαρούχια, αντικείμενα καθημερινής ζωής των πολιτών. Πραγματοποιήθηκε ξενάγηση από τον κύριο Κατσίρα σε γονείς και παιδιά.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Στ2 με την παράστασή τους στις 24 Απριλίου μας βοήθησαν να γνωρίσουμε τα γεγονότα που έλαβαν χώρα από την επαύριο των νικηφόρων Βαλκανικών πολέμων μέχρι το τραγικό τέλος του Ελληνισμού της Μικράς Ασίας, την έλευση των προσφύγων στην Ελλάδα και τη συνεισφορά τους στην εξέλιξη του σύγχρονου Ελληνικού κράτους
Την Τρίτη 23 Απριλίου 2024 οι μαθητές της Ε΄Τάξης με τις δασκάλες τους, Ιωάννα Νικολοπούλου και Ευθυμία Μπακόλα υποδέχθηκαν την κυρία Μαίρη Νταμάτη από τον Σύλλογο Μικρασιατών Καλαμάτας. Η κυρία Νταμάτη ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα με χαρά και μίλησε για τα πασχαλινά έθιμα (αντέτια) της Μικρασίας. Πολλά από τα έθιμα που ακολουθούμε σήμερα έχουν έρθει από
Στα πλαίσια της Αγωγής Υγείας και του μαθήματος των Φυσικών της Ε΄Τάξης Τα δόντια μας- Η αρχή του ταξιδιού της τροφής επισκέφθηκαν το σχολείο μας η επισκέπτρια Υγείας από τη 2η ΤΟΜΥ κ. Βέρρα Ειρήνη, η επισκέπτρια Υγείας κ. Τσίχλη Βασιλική από το Κέντρο Υγείας Καλαμάτας και η οδοντίατρος κ.Μούστου Χριστίνα από το Κέντρο Υγείας
Την Τρίτη 16 Απριλίου 2024, οι Γ’, Δ’, Ε’ και Στ’ τάξεις του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν από κοντά την τελετή αφής της Ολυμπιακής Φλόγας που πραγματοποιήθηκε στον αρχαιολογικό χώρο της Αρχαίας Ολυμπίας, ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων στο Παρίσι.
Τη Δευτέρα 15 Απριλίου 2024 τα δυο τμήματα της πρώτης τάξης, στο μάθημα της θεατρικής αγωγής, είχαν τη χαρά να διαβάσουν μαζί με τη κυρία Γεωργία και τον Γιάννη από τον Πανελλήνιο Σύλλογο Τυφλών παράρτημα Καλαμάτας, ένα παραμύθι της κυρίας Άννας Δενδρινού “Το φιλαράκι μου” από τις εκδόσεις ”Κόκκινη Κλωστή Δεμένη” μετεγραμμένο στη γραφή Braille.
Στα πλαίσια ανταλλαγής καλών πρακτικών η εκπαιδευτικός Εικαστικών του σχολείου μας κ. Βίκυ Ζολώτα παρουσίασε στους μαθητές της Ε1 Τάξης την τεχνική του κολλάζ. Αφού μίλησε στα παιδιά για τη συγκεκριμένη τεχνική, τους μοίρασε σε ομάδες, τους έδωσε χαρτόνια και σχέδια και έφτιαξαν τα έργα τους. Οι μαθητές κατενθουσιάστηκαν από τη δραστηριότητα κι αυτή την
Στις 11 Απριλίου τα παιδιά της Στ΄τάξης παρακολούθησαν το 11ο Διεθνές Νεανικό Φεστιβάλ Αρχαίου Δράματος. Παρακολούθησαν την καταπληκτική παράσταση ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΕΝ ΑΥΛΙΔΙ. Πήραν μέρος στο κυνήγι του κρυμμένου θησαυρού και απέσπασαν το τρίτο βραβείο. Έπειτα ξεκουράστηκαν κάτω από τον υπεραιωνόβιο πλάτανο στο Μαυρομάτι και ξεδίψασαν στην αρχαία πηγή Κλεψύδρα που τρέχει ασταμάτητα από την αρχαιότητα
Καθώς το ΠΑΣΧΑ πλησιάζει, ο Σύλλογος διδασκόντων του 24ου ΔΣ Καλαμάτας προμηθεύτηκε τα απαραίτητα υλικά και όλοι μαζί οι εκπαιδευτικοί, αφιλοκερδώς κατασκεύασαν ιδιαίτερα καλαίσθητα ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ ΔΩΡΑ, όπως λαμπάδες, ανοιξιάτικα στεφάνια κ.λπ., με στόχο να τα διαθέσουν στους γονείς και με τα έσοδα να συμβάλλουν στην ενίσχυση των υποδομών και των λειτουργικών αναγκών του σχολείου. Το bazaar έγινε