Επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο
Η Β’ τάξη του σχολείου μας την Παρασκευή 8 Μαρτίου επισκέφτηκε το Αρχαιολογικό Μουσείο της πόλης μας. Με την καθοδήγηση της αρχαιολόγου κ. Τσουλάκου τα παιδιά συζήτησαν, έπαιξαν. έψαξαν και ανακάλυψαν ζωάκια στα αρχαιολογικά ευρήματα και τα ζωγράφισαν. Μια όμορφη εμπειρία για τους μικρούς μαθητές!
