2ο ΠΑΙΔΙΚΟ ΚΑΙ ΕΦΗΒΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ

Στις 28 Μαρτίου τα παιδιά της Ε΄και ΣΤ΄τάξης παρακολούθησαν το 2ο  παιδικό κι εφηβικό φεστιβάλ κινηματογράφου στο  ΑΜΦΙΘΈΑΤΡΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ Καλαμάτας ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ. Τα θέματα των ταινιών μικρού μήκους ήταν:-  ΠΑΙΔΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΓΕΛΙΟ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΑΔΕΛΦΙΚΗ ΑΓΑΠΗ                 – ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΟΡΙΤΣΙ ΑΡΣΗ ΒΑΡΩΝ ΚΥΝΗΓΩΝΤΑΣ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΣΟΥ       

 » Διαβάστε όλο το άρθρο

ΓΙΟΡΤΗ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ

Στις 21 Μαρτίου τα παιδιά της Στ΄ τάξης πραγματοποίησαν την σχολική  εορτή για την επέτειο της 25ης Μαρτίου, την οποία και αφιέρωσαν στην μνήμη και την προσφορά του Καθηγητή Αρχαιομετρίας του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου Νίκου Ζαχαριά που έφυγε  πρόωρα από τη ζωή.Τιμητική αναφορά έγινε από τον μαθητή Στάθη Καλυβιώτη, εγγονό του ποιητή , ζωγράφου και συγγραφέα στον κ.Σταύρο

 » Διαβάστε όλο το άρθρο

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΛΛΕΡΓΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ Τ.ΟΜ.Υ. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

Στα πλαίσια Αγωγής Υγείας το σχολείο μας επισκέφθηκε η Επισκέπτρια Υγείας κ. Ειρήνη Βέρρα και η νοσηλεύτρια κ. Δήμητρα Ξηρογιάννη  από την ομάδα Τ.ΟΜ.Υ. Καλαμάτας. Συγκεκριμένα η επίσκεψη  έγινε στους μαθητές της Ε΄Τάξης και αφορούσε τις αλλεργίες.

Οι μαθητές ενημερώθηκαν για τις αλλεργιογόνες ουσίες, τις επιπτώσεις που έχουν και τρόπους με τους οποίους αντιμετωπίζουμε την

 » Διαβάστε όλο το άρθρο

ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ

Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως ημέρα ευαισθητοποίησης των παιδιών κατά του  bullying – σχολικού εκφοβισμού.

«Σχολική βία ή σχολικός εκφοβισμός (αγγλ. Bullying) είναι η  χρήση βίας μεταξύ μαθητών στο χώρο του σχολείου που έχει σκοπό να προκαλέσει πόνο και αναστάτωση. Έχει επαναληπτικό χαρακτήρα και χαρακτηρίζεται από ανισορροπία δυνάμεων, δηλαδή ασκείται από

 » Διαβάστε όλο το άρθρο

Τσικνοπέμπτη στο σχολείο μας!

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος γιορτάσαμε στο σχολείο μας το έθιμο της Τσικνοπέμπτης! Η μέρα περιλάμβανε όμορφες μεταμφιέσεις από τους μαθητές του σχολείου, σουβλάκια, μουσική, χορό και πολύ παιχνίδι!!

IMG 7007 » Διαβάστε όλο το άρθρο

Επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο

Η Β’ τάξη του σχολείου μας την Παρασκευή 8 Μαρτίου επισκέφτηκε το Αρχαιολογικό Μουσείο της πόλης μας. Με την καθοδήγηση της αρχαιολόγου κ. Τσουλάκου τα παιδιά συζήτησαν, έπαιξαν. έψαξαν και ανακάλυψαν ζωάκια στα αρχαιολογικά ευρήματα και τα ζωγράφισαν. Μια όμορφη εμπειρία για τους μικρούς μαθητές!

1710168291635 » Διαβάστε όλο το άρθρο

Καλωσορίζουμε την άνοιξη!

Την Παρασκευή 1 Μαρτίου , οι μαθητές της Α΄τάξης καλωσόρισαν την άνοιξη με τα χελιδονίσματα. Τα χελιδονίσματα είναι ένα από τα πιο χαρακτηριστικά έθιμα της πρώτης Μαρτίου, η συνήθεια δηλαδή να γυρίζουν το πρωί της ημέρας αυτής τα παιδιά της σχολικής ηλικίας τα σπίτια κρατώντας ένα ξύλινο ομοίωμα χελιδονιού και να τραγουδούν για τον ερχομό της 

 » Διαβάστε όλο το άρθρο