Η ΕΟΡΤΗ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ

Η ΕΟΡΤΗ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ

Τούς Τρεῖς Μεγίστους Φωστῆρας τῆς Τρισηλίου Θεότητος

 

Σήμερα γιορτάζουν τα σχολεία μας, οι μαθητές, οι εκπαιδευτικοί, γιορτάζουν τα γράμματα κι η παιδεία!!!

Το σχολείο μας συμμετείχε στον εκκλησιασμό με τους μαθητές και τις δασκάλες των τμημάτων   Α1, Α2, Β2, Γ1, και Ε1. Μαθητές της Ε1 Τάξης μίλησαν για τους

 » Διαβάστε όλο το άρθρο