Η ΕΟΡΤΗ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ
Η ΕΟΡΤΗ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ
Τούς Τρεῖς Μεγίστους Φωστῆρας τῆς Τρισηλίου Θεότητος
Σήμερα γιορτάζουν τα σχολεία μας, οι μαθητές, οι εκπαιδευτικοί, γιορτάζουν τα γράμματα κι η παιδεία!!!
Το σχολείο μας συμμετείχε στον εκκλησιασμό με τους μαθητές και τις δασκάλες των τμημάτων Α1, Α2, Β2, Γ1, και Ε1. Μαθητές της Ε1 Τάξης μίλησαν για τους