Επίσκεψη στο ΚΕΦΙΑΠ
Στις 17 Ιανουαρίου τα παιδιά του Στ2 επισκέφτηκαν το Κεφιαπ. Γνώρισαν νέους φίλους τον Δημήτρη,τον Αντώνη,τη Χριστίνα,τη Μαρία…έπαιξαν μαζί τους ,χόρεψαν ένιωσαν υπέροχα.΄΄Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ
Στις 17 Ιανουαρίου τα παιδιά του Στ2 επισκέφτηκαν το Κεφιαπ. Γνώρισαν νέους φίλους τον Δημήτρη,τον Αντώνη,τη Χριστίνα,τη Μαρία…έπαιξαν μαζί τους ,χόρεψαν ένιωσαν υπέροχα.΄΄Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ