Επίσκεψη στο ΚΕΦΙΑΠ

Στις 17 Ιανουαρίου τα παιδιά του Στ2 επισκέφτηκαν το Κεφιαπ. Γνώρισαν νέους φίλους τον Δημήτρη,τον Αντώνη,τη Χριστίνα,τη Μαρία…έπαιξαν μαζί τους ,χόρεψαν ένιωσαν υπέροχα.΄΄Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ

 » Διαβάστε όλο το άρθρο